نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مهر 1396 - 13:51
هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای نکوداشت مگان شهدای گرانقدری است که برای آسایش و آرامش ما جان خود راازدست دادند.

به گزارش چهارفصل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی چرام،همزمان با ایام هفته دفاع مقدس از گلزار شهدای مرکز سرفاریاب بازدید کردیم تا به پاس جانفشانی این عزیزان قرائت فاتحه ای را داشته باشیم.

 

 

اما وضعیت بغرنج این گلزار ودیدن تصاویری ناراحت کننده  از جمله فضولات احشام در گلزار سبب شد تا بگوییم به راستی برخی ها که برصندلی مدیریت تکیه زده اند، مگراین نیست که این شهدا جانفشانی و آرامش و آسایش ما را برقرار کردند و مردم و مدیران باید قدردان شهدا باشند؟

 

آیا باید اینچنین شهدا را قدر بدانیم؟چرا نباید شهدای سرفاریاب را قدر بدانیم تا گلزار آنها محل عبور و استراحت احشام شود.

 

برای پیگیری مشکلات این گلزار باخانواده برخی از این شهیدان گفت وگو کردیم که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

الیاس کشاورزبرادرشهید کشاورز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وشروع مهر درسرفاریاب گفت :ازاینکه امروزهفته دفاع مقدس است ولی شهدایی که دراین هفته ها در جنگ جان خودرا ازدست دادند ناراحت هستیم.

 

کشاورزافزود:مایه شرم می باشد گلزارشهدا د رمرکزسرفاریاب جای احشام است و به راحتی وارد این مکان مقدس می شوند.

 

برادرشهیدکشاورزعنوان کرد:گلزارشهدادرمرکز شهر و محل تردد تمامی مسولین است و همچنین علاوه بر این چندین مرتبه حضوری وکتبا گزارش لازم، داده شده ولی تا به حال هیچ توجهی نشده وانتظارداریم به پاس حرمت خون شهدا اقدام لازم بعمل آید.

 

کشاورز از نابسامانی  گلزار شهیدان درسرفاریاب گفت :گلزارشهدادرشهرک نهم جاده ارتباطی ندارد  وپدر و مادر پیرشهیدان ازدیدن گلزارشهیدان محروم هستند.

اما یکه نکته و یک حرف حساب...

شاید برای کمیسون برنامه ریزی بودجه استان کار زیادی نباشد که اعتباری را برای مکان های مقدس شهدا تخصیص دهد اما باید گفت که ما این آرامش و آسایش را مرهون خون شهدا هستیم.امیدواریم گلزار های شهدا در سراسر استان و شهرستانها سامان خوبی گرفته و شاید این گونه تصاویر نباشیم.

 

 

انتهای پیام/ص

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا