نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1396 - 12:48
برخی از مردم شهر سرفاریاب به دلیل قطعی ارتباطات و نبود اینترنت این شهرستان امروز جهت امورات جاری خود به شهر چرام و دهدشت سفر کرده که خواستار رسیدگی به وضعیت موجود شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛گسترش شبکه های ارتباط جمعی امروزه به یکی از مهمترین نیازهای بشر برای تسریع در وقت است که انسان ها  را در کمترین زمان ممکن به دنیای از اطلاعات متصل می کند.

 

 

امروزه تمام کارها همچون پرداخت قبوض ، پیگیری اخبار، کسب و کار، خرید اینترنتی و بسیاری از خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.

 

باید گفت که به عنوان یکی از وظایف اصلی خود، پخش خبر و اطلاع را برعهده دارند و رسالت این وسائل در انتقال سریع، بی طرفانه وآگاهی بخش اخبار و وقایع دنیای ماست.

 

بنابراین وسایل ارتباطی این نقش را برعهده داشته و هر لحظه تازه ترین خبرها، تفسیرها و سایر موارد را به طور وسیع در اختیار میلیون ها نفر از مردم قرار می دهند.

امروز نیز متاسفانه در ادامه سریال های تکراری نبود یا قطع ارتباطات شهرها،سرفاریاب محروم ترین شهر استان کهگیلویه وبویراحمد که از وجود اینترنت مناسب هم محروم است.

 

 

روند کندی در سرعت و قطع و وصل شدن پیاپی اینترنت در 24 ساعت گذشته شهروندان و کاربران اینترنت در شهرستان ها و شهر سرفاریاب را کلافه کرده است.

 

برخی از مردم شهر سرفاریاب به دلیل قطعی ارتباطات این شهرستان امروز جهت امورات جاری خود به شهر چرام و دهدشت سفر کرده که خواستار رسیدگی به وضعیت موجود شدند.

 

اگر در سرفاریاب بخصوص در کنار جوانان و نوجوانان، پای درد دل آنان که بنشینید متوجه می شوید که این مشکل در سرفاریاب دائمی بوده و مختص امروز نمی باشد .

جوانان پرشور و مستعد سرفاریاب معتقد بودند در دهکده جهانی امروز و در عصر انفجار اطلاعات داشتن اینترنت پرسرعت واجبتر از شام شب است و عاجزانه تقاضامند بودند که حتما این درخواست آنان را به گوش مسئولین مربوطه برسد .

 

برای روشن شدن بیشتر ماجرا به سراغ آتش سودا بخشدار سرفاریاب رفتیم که اینگونه عنوان کرد: از قول جناب مهندس افتخاری مدیرکل محترم مخابرات استان، پس از پیگیریهای مداوم در این خصوص جناب مهندس افتخاری چند مدت پیش طی یک‌تماس تلفنی گفتند که تجهیزات لازم برای ساماندهی وضعیت اینترنت شهر سرفاریاب را از تهران خریداری کرده ایم و به امید خدا پس از انتقال از پایتخت به استان و بخش سرفاریاب حداکثر تا اوایل آبان ماه نصب شده و شهروندان شهر سرفاریاب از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد .

 

 

بخشدار سرفاریاب افزود: با تکمیل جاده باغچه سادات بدلیل کوتاهی مسافت و نیز طبیعت زیبا و دل انگیز و آب و هوای سردسیری روزانه شاهد عبور و مرور قریب به ۵هزار خودرو از این محور و منطقه سادات هستیم که میطلبد این منطقه از نظر اینترنت و خطوط تلفن همراه مجدانه پیگیری و تقویت شود .

گفتنی است که در این روزها و همچنین در روزهای گذشته که دولت هم بر برخورداری اینترنت تاکید می کند،شاهد نبود اینترنت دیتا و کندی انترنت خانگی در شهرسرفاریاب با دارا بودن ۵۱۷ خانوار(باتوجه به سرشماری سال90) هستیم که می طلبد مهمترین بخش روزمره ما بعنی برخورداری از اینترنت فراهم شود.

 

انتهای پیام/ح

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی