نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آبان 1396 - 8:12
با تکمیل جاده باغچه سادات بدلیل کوتاهی مسافت و نیز طبیعت زیبا و دل انگیز و آب و هوای سردسیری روزانه شاهد عبور و مرور قریب به ۵هزار خودرو از این محور و منطقه سادات هستیم،میطلبد این منطقه نسبت به افتتاح یک پمپ بنزین مناسب مجدانه توسط مسئولین پیگیر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام ،یکی از مواردی که در سفرها و گردش گردش‌های خانوادگی باعث نجات انسان ها در میان جاده ها می شوند،سوخت خودرو است.

 

 

 در این میان اگر یک مسیر طولانی را انتخاب کرده باشید و این مسیر با پمپ بنزین فاصله زیادی داشته باشد و از طرفی خودروی شما نیز نیازمند سوخت باشد،دردسرهای زیادی برای شما درست پیش می آید.


 اگر به استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گرمسیری و سردسیری چرام سفر کنید، برخی از مشکلات همچون نبودن پمپ بنزین در این مناطق روبرو خواهید شد.

 

این گزارش درحالی است که با تکمیل جاده باغچه سادات بدلیل کوتاهی مسافت و نیز طبیعت زیبا و دل انگیز و آب و هوای سردسیری روزانه شاهد عبور و مرور قریب به پنج هزار خودرو از این محور و منطقه سادات هستیم که نیاز است در این منطقه نسبت به افتتاح یک پمپ بنزین مناسب مجدانه توسط مسئولین پیگیر شود.

در این روزها که سرفاریاب با بیش از ۵۱۷ خانوار(باتوجه به سرشماری سال90)  و درهرخانه بیش ازیک خودرو است،برای سوخت گیری مجبوربه سوختن  ۱۰لیتربنزین برای رسیدن به اولین جایگاه پمپ بنزین هستند.

در شرایط فعلی که به فصل سرما هم نزدیک می شویم، مردم ومسافرین درشب جهت سوخت خودروی خود با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد ؟ با این سرعت مشتعل شدن بنزین چه کسی پاسخگوست؟امیدواریم با تدبیری مناسب و قبل از فصل سرما چنین مشکلی حل و فصل شود.

 

انتهای پیام/کیانی باوند

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی