نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1396 - 10:01
بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از قافله عقب نمانده و با فعالیت های همچون پخت نان و غیره،ارادت خود نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) و زائران سیدالشهدا نشان می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمات و ویژه برنامه های مختلفی جلودار استان ها قرار دارد.

 

 مراسمات مذهبی و فعالیتهای مسجدی یکی از این ویژه برنامه های استان کهگیلویه و بویراحمد است که علاوه بر اینکه شهروندان شیعه دارد، به خوبی انجام می دهند.

 

 پیاده روی اربعین حسینی که هر ساله در سراسر جهان  صورت می‌گیرد، یکی از برنامه‌های شهروندان کهگیلویه و بویر احمدی است که هر کسی در حد توان خود و با هر فعالیتی ارادت خود را به سیدالشهدا نشان می‌دهد.

 


بانوان این استان نیز از قافله عقب نمانده و با فعالیت های همچون پخت نان و غیره،ارادت خود نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) را اضافه می کنند.

 

این در حالیست که شهرستان چرام نیز پخت نان را برای زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام شروع کرده اند.

 

 بانوان چرامی در پی این اقدام جالب و با الگوگیری از اهداف نهضت حسینی و در جهت افزایش ارادت خود به سیدالشهدا پخت ۷ هزار نان محلی را شروع کرده تا پذیرای زائران و زوار حسینی بلشد.

 

این اقدام در خانواده های معظم شهدای چرام اجرا شده و با تجمع بانوان و همسایگان این خانواده ها،این عمل جالبی صورت می پذیرد.

 

پایگاه اطلاع رسانی چرام این عمل را شایسته و قابل تقدیر دانسته و امیدوار است تا سایر بانوان ارادت خود را نسبت به سیدالشهدا با انجام چنین فعالیتهای نشان دهند.

 

تصاویر تکمیلی:

 
انتهای پیام/ج

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا