نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1396 - 11:11
گرفتگی و بوی بد فاضلاب در منطقه شرف آباد یاسوج طی دو ماه اخیر مشکلات زیادی را برای آن ها ایجاد کرده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل طی چندماه اخیر در منطقه شرف آباد یاسوج بوی تند فاضلاب و زباله های انباشته شده در محل ، مشکلاتی را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است و در تماس با رسانه‌ها از آنها می‌خواهند تا نسبت به اطلاغ رسانی این مشکل به مسئولان مربوطه گامی برای حل آن بردارند .

افزایش بوی فاضلاب و تعفن به حدی است که در ساعاتی از شبانه روز تنفس را برای ساکنین این محله دچار مشکل کرده و باعث اعتراض اهالی این منطقه مسکونی شده است .

پس از بازدید میدانی از این منطقه ، آقای بهجت یکی از ساکنین این محله در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری که به شدت از بوی تعفن فاضلاب به ستوه آمده بود ، گفت : مدتی است که  بویی بسیار بد به خصوص در ساعات ابتدایی شب به مشام می رسد و به نظر می رسد ناشی از تجمع فاضلاب است .

با توجه به صحبت های اهالی این محله و همچنین مشاهدات عینی ، می توان نتیجه گرفت که این مساله به عدم رعایت اصول جدول کشی خیابان ها و کوچه های این منطقه مربوط می شود که در جاهای زیادی جدول خیابان ها پر از گل و سنگ هستند و باعث تجمع فاضلاب می شود .

این در حالی است که با فرا رسیدن فصل بارندگی ، حتی کمترین بارش ها می تواند مشکلات این منطقه را بیشتر کند و باعث آبگرفتگی معابر و حتی ورود فاضلاب به منازل مسکونی شود .

طبق گفته اهالی این منطقه از شهر یاسوج ، چند ماه است که ازافزایش بوی بد فاضلاب شکایت می‌کنند و می‌خواهند تا درباره این مشکل چاره‎ای اندیشیده شود،بویی که به گفته مردم محل روزهای تعطیل و شب‌ها بیشتر می‌شود .

گفتنی است این بوی نامطبوع در منازل اطراف قبرستان شرف آباد یاسوج به مشام می رسد .

به هر حال مشکل هرچه که باشد عواقبش برای مردم منطقه است،مردمی که چند ماه است که بوی بد فاضلاب را تحمل کرده‎اند. هرچند شهروندان ساکن این محله با در میان گذاشتن مشکل بوجود آمده با این پایگاه خبری امیدوارند مسئولین به مشکل بوجود آمده رسیدگی کرده و برای حل آن تلاش کنند.

 

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی