نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. بهمن 1396 - 0:00
معابر و کوچه های روستای کره شهبازی از روستاهای مرکزی شهرستان چرام که مسیر آن مورد تدبیر مدیریتی مناسبی قرار نگرفته است،اهالی این روستا از عدم آسفالت جاده منتهی به مرکز روستا و اطرف ان رنج می برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل  به نقل از چرام؛مسیر های روستایی به دلیل فاصله دور روستانشینان تا شهر می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد که در این بین برخی از این مسیرها به دلیل عدم آسفالت همچنان روستا نشینان را با مشکلات عدیده ای رو به رو ساخته است.

 

 

معابر و کوچه های روستای کره شهبازی از روستاهای مرکزی شهرستان چرام که مسیر آن مورد تدبیر مدیریتی مناسبی قرار نگرفته است،اهالی این روستا از عدم آسفالت جاده منتهی به مرکز روستا و اطرف ان رنج می برند.

 

در فصل زمستان معمولا تمامی روستا نشینان به دلیل تردد بیش از حد از منزل به زمین های کشاورزی یا به مرکز شهر جهت کشت محصولات تردد های بی شماری را انجام می دهند که مسیر خاکی این روستا می تواند مشکلات آنان را دو چندان کند.

http://choram.ir

این روستا در حالی از عدم آسفالت روستایی رنج می برد که بیش از دو سال است که طی اعتراضی جلوی فرمانداری چرام در ابتدای اسل1395خواستار آسفالت معابر این روستا شدند که تاکنون بصورت کامل انجام نگرفته است.

 

 

یکی از اهالی روستای کره شهبازی چرام در گفت وگو با چرام گفت: نبود آسفالت باعث شده تا بسیاری از دانش آموزان برای ورود به مدارس خود با مشکل مواجه شوند و این امر سایسته نیست..

 

وی تصریح کرد: این روستاها که نزدیکی شهر چرام قرار دارد، سالهاست که از نبود مسیر ارتباطی مناسب رنج میبرند و تردد اتومیبل ها در این مسیر با کثیفی روبرو است.

http://choram.ir

اما برای اطلاعات بیشتر به سراغ دهیار این روستا رفتیم تا مشکل را از زبان دهیار روستای کره شهبازی پیگیر شویم.

 

کشاورز در گفت وگو با خبرنگار  پایگاه اطلاع رسانی چرام گفت:دهیاری روستای کره شهبازی بدهکار است و برای آسفالت کامل معابر باید بدهی دهیاری پرداخته و کار ادامه یابد.

 

وی افزود: در مرحله اصلی شورای روستا مشکل دارد که مصوب نمی کنند و ما را به عنوان دهیار معرفی نکرده است.

http://choram.ir

کشاورز ادامه داد: اگر به عنوان دهیار معرفی شویم،مصوبات را انجام می دهیم و تاکنون بیشتر به دنبال جدولگذاری،پل سازی و آسفالت بوده ایم.

 

 وی افزود: دو خیابان بازگشایی و زیر سازی شده است و آسفالت این خیابان به امسال کشیده شد و باید دهیار تعیین شود تا ما هم شروع به کار کنیم.

http://choram.ir

گفتنی است پس از انتخابات شورای شهر و روستا تاکنون تعیین دهیار روستا های کره شهبازی و بردیان یکی از مشکلات این روستاها بوده که امیدواریم مسئولان این موارد را پیگیری کنند تا اهالی روستا از مشکلات رهایی یابند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی