نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. شهريور 1393 - 18:37
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان گفت: بعد ار برگزاری چندین نشست بصیرتی و روشنگری در مورد دجالواره در حوزه های مختلف عشایری تعداد 16 عدد دجالواره به صورت خود جوش از نقاط مختلف استان تحویل ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان گردید.

سرهنگ علی ستوده نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی چهارفصل، در مورد تحویل خود جوش ماهواره در حوزه های مختلف عشایری استان به بسیج عشایر اظهارداشت: بعد ار برگزاری چندین نشست بصیرتی و روشنگری در مورد دجالواره در حوزه های مختلف عشایری علی رغم بیگانه بودن منطق سرزمینی عشایر تعداد 16 عدد دجالواره به صورت خود جوش از نقاط مختلف استان تحویل ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان گردید.

 

وی در ادامه گفت: در عوض تحویل هر دستگاه دجالواره توسط هر کدام از افراد تحویل دهنده یک دستگاه دیجیتال به صورت رایگان به آنها تحویل داده شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان افزود: امروز ماهواره ابزار ضدفرهنگی و عامل اصلی ترویج نمادهای ضدارزشی در کشور شده است و آشکارا به جنگ باورها و اعتقادات مردم این  سرزمین و امت اسلامی در سراسر جهان رفته است.

 

وی در ادامه اظهارداشت: ترویج بی غیرتی و از بین رفتن قبح ارتباط های نامشروع و متلاشی نمودن بنیان و اساس خانواده، حداقل کاری است که ره آورد این شیء به ظاهر فلزی اما دجال واقعی و عامل شبکه های بیگانه در خانواده های سنتی و اصیل و نجیب و شریف این مرز و بوم است.

 

ستوده نیا خاطرنشان کرد:  ماهواره هایی که به صورت خودجوش از مردم  حوزه های عشایری تحویل گرفته شده است منقش به اهداف و تصاویر ضد ارزشی می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان اظهار داشت: ماهواره هایی که توسط این ناحیه عشایری به صورت خود جوش از مردم جمع آوری شد امشب، 9  شهریور  بعد از نماز مغرب و عشاء  در پارک ساحلی شهر یاسوج  با حضور سردار امیری فرمانده سپاه استان و دیگر ماهواره تحویلی سپاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا