نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1393 - 22:30
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان غالب برنامه های فرهنگی در مجموعه بسیج و تریبون های دیگر استان کهگیلویه وبویراحمد تبیین و آسیب شناسی ماهواره است.

چهارفصل، جمشید ارسلان جو در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی  صبح زاگرس با اشاره به برنامه های اجرا شده در مورد آسیب های ماهواره اظهار داشت: این برنامه ها از طریق  نشست های بصیرتی سیاسی  در سطح نواحی، حوزه ها، پایگاه ها، ادارات و اقشار بسیج کهگیلویه وبویراحمد و در جلسات مختلف برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در بحث فضاسازی فرهنگی از طریق بیلبوردها در سطح استان برنامه های خوبی انجام شده است . هم چنین سلسله جلسات شورایی به ریاست فرمانده سپاه فتح برگزار شده است و به جز برنامه های اجرا شده اقدامات دیگری نیزدر دست اقدام است.

 

ارسلان جو یکی از مهمترین برنامه ها در زمینه ماهواره را ترغیب فضای مجازی بسیج و رسانه های ارزشی بیان کرد و افزود: جلساتی را برای این که بتوانیم فعالین عرصه ی سایبری را توجیه کنیم و بلکه آن ها هم وارد این عرصه شوند، برگزار کرده ایم.

 

معاون فرهنگی  اجتماعی سپاه فتح  تصریح کرد: با توجه به برنامه های فرهنگی صورت گرفته تاکنون 117خانواده به صورت داوطلبانه دستگاه های ماهواره ی خود را تحویل داده اند  که برای آن ها دستگاه دیجیتال خریداری و تحویل شده است.

 

 

این مسئول فرهنگی سپاه فتح هم چنین به شرکت 15 نفر از ائمه جمعه و فعالان فرهنگی استان در دوره آموزشی دجالواره در شیراز و رامسر اشاره کرد و بیان داشت: از طریق ارسال بسته ها ی محتوای فرهنگی و مکاتباتی که با  ائمه جمعه انجام شد، آسیب های ماهواره و تأثیرات آن بر خانواده ها نیز در تریبون های نماز جمعه و نشست های ائمه جمعه با مدیران شهرستان ها نیز به صورت جدی مطرح و پیگیری شد.

 

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که با توجه به جمعیت فراوان قشر کارمندان در ادارات چه برنامه هایی برای این قشر خواهید داشت اظهار داشت: برای کارمندان ادارات از ظرفیت بسیج اقشار و کارمندی استفاده می کنیم و برنامه ها و نشست های خوبی نیز در این حوزه در حال انجام است.

 

ارسلان جو گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه فتح  آمادگی اعزام سخنران و ارسال  محتوای فرهنگی برای همه سازمان ها و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

 

ارسلان جو با بیان اینکه افراد مختلف با دیدگاه های متفاوتی در جامعه نسبت به ماهواره صحبت می کنند،  بیان کرد: بعضی ها می گویند ماهواره برنامه های مفید و سریال های خوبی نشان می دهد در صورتی که چنین نیست.

 

وی یکی از مهمترین آسیب های ماهواره را متزلزل کردن بنیان خانواده بیان کرد و افزود: به دلیل مشکل اخلاقی، تنوع طلبی جنسی که ماهواره رواج داده متأسفانه در مواردی به همین خاطر در خانواده ها شاهد قتل بودیم.

انتهای پیام/ گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی