نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مهر 1393 - 11:42
حضور دانشجويان پسر در بخش زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، هم چنان باعث نارضایی و گلایه های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

به گزارش چهارفصل  به نقل از سایت زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو) بخش زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج تنها بخش زنان و زایمان در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

پس از انتشار گزارش هایی از سوی رسانه ها در خصوص حضور دانشجویان پسر در بخش زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به نظر می رسد این رویه هم چنان ادامه دارد و متقابلا نارضایتی های مردمی نیز پاپرجاست.

 

این در حالی است که مسئولان بیمارستان امام سجاد در پاسخ به گلایه های یاد شده ادعا می کنند که این بیمارستان آموزشی و درمانی است و دانشجویان پسر هم می توانند در بخش زنان و زایمان و دیگر بخش های این بیمارستان حضور داشته باشند.

 

مسولان بیمارستان همچنین می گویند دانشجویان پسر هم باید آموزش های لازم دوره مامایی را طی کرده تا در مواقع ضرورت بتوانند جان انسان ها را نجات دهند.

 

استادیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) شایسته مادران ما نیست

 

چندی پیش میترا صفری، استادیار دانشکده مامایی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در گفت و گو با ایل بانو گفت: متأسفانه زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج شایسته مادران ما نبوده و یکی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی زایشگاه ها در استان است.

 

حضور دانشجویان پسر در بخش زنان و زایمان خارج از مسائل شرعی که برای زنان و خود آنان دارد، آیا قانون نظام پرشکی چنین چیزی را تأیید می کند؟

 

یکی از دلایل نارضایتی و گلایه های مردم استان و به خصوص شهر یاسوج کم توجهی و بی توجهی به بخش زنان و زایمان در این بیمارستان است که باعث رجوع کردن بیماران برای درمان به سایر استان های همجوار شده است.

 

به گزارش صبح زاگرس، کمبود پزشک زن هم یکی از معضلاتی است که زنان استان کهگیلویه و بویراحمد با آن دست به گریبان هستند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه‌ها

استاد هدایتخواه در جمع جوانان هیئت محبین آل طه(ع)+تصاویر: برای همه موانعی که در این عالم مواجه هستیم از نماز کمک بگیریم. http://aaletaha.ir/?p=2381

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی