نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1393 - 19:16
راه‌اندازی اتوبوس ویژه گردشگری در یاسوج
در کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد
راه‌اندازی اتوبوس ویژه گردشگری در یاسوج
معاون برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد گفت: راه‌اندازی اتوبوس گردشگری برای شهر یاسوج که نام پایتخت طبیعت را به یدک می‌کشد، لازم و ضروری است.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، شاهرخ کناری عصر امروز در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت کشور معرفی شده است، اظهار کرد: با وجود اینکه لقب گردشگری شهر یاسوج را همواره در بوق و کرنا می‌شنویم ولی متأسفانه در بحث زیرساخت‌های گردشگری با مشکلات زیادی رو برو هستیم.

 

معاون برنامه ریزی فرماندار بویراحمد با طرح این سئوال، چرا بر خلاف تمام شهرهای گردشگری تاکنون اتوبوس گردشگری در شهر یاسوج راه‌اندازی نشده است، متذکر شد: برای شهر یاسوج که هر روز محل رفت و آمد گردشگرانی از نقاط مختلف کشور است، اتوبوس یا خودروی گردشگری وجود ندارد، تا بواسطه آن هر گردشگری که به این شهر مسافرت می‌کند جابجا و به مکان‌های تفریحی هدایت شوند.

 

کناری تصریح کرد: اختصاص یک یا چند اتوبوس گردشگری در شهرهای توریستی استان کهگیلویه و بویراحمد، امکان سهولت دسترسی به اماکن تفریحی را سرعت می‌بخشد.

 

وی در ادامه اضافه کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری مهم‌ترین مقوله‌ای است که در بحث گردشگری باید در نظر بگیریم.

 

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری بویراحمد خطاب به مسئولان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، پیشنهاد داد: خودرو یا اتوبوس ویژه گردشگری در شهرهای استان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی