نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1393 - 21:26
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد در قله های جان فشانی و در راه اسلام در رتبه های اول قرار دارد و نگه داشتن این رتبه اولی کار بسیار سختی است.

به گزارش چهارفصل، به نقل از سایت زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو) ، صبح امروز سردار محمد رضا نقدی در مراسم تودیع و معارفه  فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله  یاسوج با اشاره به رحلت آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی یک عالم بزرگ و دانشمند بود.

 

استان کهگیلویه وبویراحمد رتبه اول ولایت مداری درکشور

 

وی در ادامه با بیان این که استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول ولایت مداری در کشور را دارد  افزود: استان در قله های جان فشانی و در راه اسلام در رتبه های اول را دارد و نگه داشتن این رتبه اولی کار بسیار سختی است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربا اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک درصد از جمعیت کشور را تشکیل می شود، ابرار داشت: از لحاظ ظلم ستیزی، بیگانه ستیزی، دشمن ستیزی جای شک و تردید نیست که این استان در مقام اول قرار دارد.

 

دشمن جنگ بر ضد فرهنگ معنویت و اخلاق را برنامه ریزی کرده است

 

وی با بیان اینکه دشمن از راه مکر و حیله وارد شده است، بیان داشت: دشمن جنگ بر ضد فرهنگ معنویت و اخلاق را برنامه ریزی کرده است.

 

سردار نقدی حفظ ارزش ها و باورهای دینی را کار بسیار سختی دانست و افزود: دشمن می خواهد سبک زندگی خود را به ما تحمیل کند.

 

وی با اشاره به این که زندگی عشایری با توجه به صمیمیت، عدم تعلق به دنیا،  ساده زیستی خصوصیات برجسته ای دارد تصریح کرد: هیچ سبک زندگی نتوانسته است جز در پرتو اسلام و تعالیم اهل بیت(ع) رشد پیدا کند و زندگی عشایری پیوندش را با مبانی وحیانی جدی تر کرد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: باختن باورها و اعتقادات بزرگترین شکست برای ما خواهدبود، ما باید ابزار لازم برای تقویت باورهای مردم را فراهم کنیم.

 

برای مقابله با هجمه دشمن باید شبانه روزی کار کرد

 

وی با بیان اینکه در جهت فعالیت های تربیتی مردم قدم هایی برداشته شده است ابراز داشت: اگر ما بخواهیم در برابر فاسد و هجمه های دشمن ایستادگی کنیم باید کار را شبانه روی کنیم حلقه های صالحین را تقویت کنیم و فعالیت های فرهنگی در سطح جامعه را بیشتر کنیم.

 

نقدی یکی از کارهای اصلی مسئولان را تبیین و روشنگری مردم بیان کرد و گفت: امروز دنیا پذیرفته که بهترین مکتب و باورها در بین مکاتب اسلام است.

 

جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای اسلامی  الگو است

 

وی الگو دانستن جمهوری اسلامی برای کشورهای مانند فلسطین و لبنان را بزرگترین افتخار دانست و خاطر نشان کرد: دشمن تمام تلاشش را به کار می گیرد تا نگذارد کشور ایران به سمت جامعه سعادتمند و بدون خلل پیش برود.

 

وحدت یکی از راه های مقابله با دشمن

 

رئیس بسیج مستضعفین کشور یکی از نیازهای اساسی برای مقابله با دشمن را وحدت دانست و گفت: دشمن از تهاجم فرهنگی و هجمه های ضد اخلاقی برای از بین بردن باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران استفاده می کند.

 

اختلاف سلیقه ها درکهگیلویه وبویراحمد باید کنار گذاشته شود

 

وی در ادامه با اشاره به محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بخشی از رفع محرومیت ها به دادن اعتبارات بر می گردد اما مهمترین مسئله در این بین انسجام درونی و کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها است.

 

نقدی تصریح کرد: اگر امکانات زیادی در یک جا سرازیر شوند در آن پیشرفتی حاصل نخوهد شد در صورتی که وحدت نباشد.

 

وی در پایان روحانیت را ستون فقرات وحدت بیان و تأکید کرد: همه باید به ریسمان ولایت چنگ بزنیم، اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم و برای دشمن میدان ایجاد نکنیم.

انتهای پیام/ ز.ح 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی