نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1393 - 8:26
برخي از دانشجويان عضو انجمن‌هاي علمي دانشگاه ياسوج نسبت به تقلب در انتخابات اين انجمن‌ها اعتراض كرده و ادعا داشتند كه در اين انتخابات به نفع گروه‌هاي خاصي تقلب حساب شده صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرنگار "خبرگزاري دانشجو"  از ياسوج، انتخابات انجمن‌هاي علمي دانشگاه ياسوج، ديروز با حضور نامزدهاي هر انجمن علمي و دانشجويان عضو اين انجمن‌ها در دانشكده‌هاي 4 گانه اين دانشگاه برگزار شد.

 

برخي از دانشجويان و اعضاي انجمن‌هاي علمي شائبه تقلب در اين انتخابات را مطرح كرده و ادعا مي‌كنند تقلب صورت گرفته حساب شده و براي حضور عده‌اي خاص در انجمن‌هاي علمي دانشگاه مي‌باشد.

 

برخي از اين دانشجويان از حضور برخي از مسئولان معاونت فرهنگي دانشگاه در حمايت از تقلب صورت گرفته خبر داده و گفت: وقتي تعدادي از تعرفه‌هاي تقلبي توسط مسئولين حراست انتخابات كشف و ضبط شد، يكي از مسئولان دانشگاه تعرفه‌هاي ضبط شده را مجددا به صندوق انداخت.

 

اين دانشجويان ضمن ابراز گلايه از مسئولان دانشگاه به خاطر حمايت از بي قانوني و ترويج دو دستگي در دانشگاه، از مسئولان بالادستي و سرپرست دانشگاه خواستار نظارت بيشتر بر حوزه معاونت فرهنگي و فعاليت انجمن‌هاي علمي دانشجويي شدند.

 

لازم به ذکر است، هنوز تاييديه انتخابات انجمن‌هاي علمي اين دانشگاه كه همه ساله فرداي روز برگزاري انتخابات اطلاع رساني مي‌شد، به صورت رسانه‌اي مطرح نشد.

 

سال گذشته نيز شائبه تقلب در انتخابات شوراي صنفي اين دانشگاه مطرح شده بود.

 

انتهای پیام/ گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی