نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1393 - 12:11
کرم الله محمدپور
معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
استقبال گسترده ناشران ملی از حضور در نمایشگاه کتاب استان
استقبال و خرید بالای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاههای کتاب سابق در این استان مهم ترین دلیل استقبال ناشران کشوری از حضور گسترده در این شهر است.

به گزارش چهارفصل، معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال گسترده ناشران کشوری از نمایشگاه کتاب یاسوج خبر داد .

 

کرم الله محمدپور گفت : بیش از ۴۵۰ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب شهر یاسوج اعلام آمادگی کرده اند که در مقایسه با نمایشگاههای سابق این استان بی نظیر است .

 

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاههای سابق کتاب استان حدود ۲۵۰ناشر حضور داشتند افزود : استقبال و خرید بالای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاههای کتاب سابق در این استان مهم ترین دلیل استقبال ناشران کشوری از حضور گسترده در این شهر است .

 

این مقام مسئول زمان شروع بکار چهاردهمین نمایشگاه کتاب یاسوج را چهارشنبه ۵آذرماه سالجاری عنوان کرد و گفت : این مراسم با حضور دکتر صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر نیکنام حسین پور سی سختی مشاور معاون وزیر فرهنگ ، شهرام نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاههای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی از ساعت ۱۰صبح تاریخ ذکر شده آغاز می شود و تا تاریخ ۱۱ آذرماه ادامه خواهد داشت .

 

محمدپور از تخفیف ۳۰درصدی قیمت کتاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود : از این تخفیف ۱۰درصد سهم استان ، ۱۰درصد سهم معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۰درصد هم سهم ناشران حاضر در نمایشگاه خواهد بود .

 

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مراجعان به این نمایشگاه خواست تا برای برخورداری از تخفیف نمایشگاه و دریافت بن کارت کتاب کارت ملی خود را بهمراه داشته باشند ضمن اینکه دانشجویان باید علاوه برکارت ملی ، کارت دانشجویی خود را هم بهمراه داشته باشند.

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی