نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1393 - 11:53
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در بحث عدم خوش بینی مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات و تداوم مذاکرات توسط دولت اظهارداشت: تدبیر مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تدبیر شایسته ای بود و نظام با تحمل هزینه در طی یک سال گذشته تجربه خوبی رابه افرادی که خواهان ارتباط با امریکا و اعتماد به امریکا بودند نشان داد.

به گزارش چهارفصل، شب گذشته  عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به سوالات دانشجویان در موضوع انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی  در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ داد.

 

تدبیر مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تدبیر شایسته ای بود

 

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در بحث عدم خوش بینی مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات و تداوم مذاکرات توسط دولت یازدهم اظهارداشت: تدبیر مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تدبیر شایسته ای بود و نظام با تحمل هزینه در طی یک سال گذشته تجربه خوبی رابه افرادی که خواهان ارتباط با امریکا و اعتماد به امریکا بودند نشان داد.

 

 وی به بحث توافق ژنو اشاره داشت و گفت: در بحث مذاکرات ژنودر طی یک سال گذشته تیم مذاکره کننده  ما به جای تعدیل و انجام کارها  به صورت پا یا پای اقدام به انجام تعهدات طرف مقابل زود تر از موعد نمود واین باعث زیادخواهی  بیشتر حریف ما در مذاکرات شد.

 

سلیمی نمین به حمایت بیش از بیش امریکا از رژیم صهیونیستی و خدشه دار نکردن چهره این رژیم در منطقه در طی مذاکرات اشاره کرد وگفت: ما در طی مذاکرات هسته ی در یک سال گذشته تجربه های زیادی از وفاداری امریکا به رژیم صهیونیستی مشاهده نمودیم که  این کشور حاضر به خدشه به چهره این رژیم  نشد.

 

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: برخی که از تجربیات گذشته مذاکره با غرب درس نگرفته اند  به دنبال این هستند که تاریخ دوباره تکرار شود .

 

وی افزود: عده ای در کشور منتظرند که وقتی مذاکرات هسته ای به هدف خود نرسد این را به یک جناح سیاسی نسبت دهند با توجه به اینکه خودشان در طی یک سال گذشته با اختیار کامل از مقام معظم رهبری این مذاکرات را دنبال می نمودند.

 

سلیمی نمین گفت: برخی در کشور دشمن اصلی در بحث مذاکرات و زورگویی  رابه فراموشی سپرده اند  و دست به دامن جناح های سیاسی درون کشور برای نتیجه نرسیدن مذاکرات شده اند.

 

سلیمی نمین به تیز بینی امام (ره) ومقام معظم رهبری در دشمن شناسی اشاره داشت و گفت: امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری تیز بینی خاصی در دشمن شناسی دارند که به گفته امام دشمن بزرگ دشمنی است که کارهای خود رابا واسطه انجام می دهد.

 

انتهای پیام/گ

 

تصاویر/حاشیه های سخنرانی سلیمی نمین در یاسوج

برخی با نخواندن تاریخ به دنبال تکرار تاریخ هستند/نظام برای مذاکرات هسته ای هزینه ها داد/زیربارظلم نرفتن یک فرهنگ برای انقلاب اسلامی است

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی