نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1393 - 11:54
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: فرهادی فکری به حال بلاتکلیفی دانشگاه یاسوج کند.

به گزارش چهارفصل، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به عزم مجلس برای رأی اعتماد به گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت علوم اشاره کرد و گفت: مجلس پیام خود را به رئیس‌جمهور رساند و خوشحالیم که در این مورد به رأی و نظر مجلس توجه شد.

 

وی در خصوص سوابق فرهادی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت علوم خاطرنشان کرد: من آقای فرهادی را با توجه به شناختی که از ایشان دارم فردی با مشی اصلاح‌طلبی و معتدل می‌دانم که اجازه تندروی در دانشگاه‌ها را از سوی تندروها نخواهد داد.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشجویان تندرو نیستند بلکه عده‌ای از بیرون تندروی را به دانشگاه القا می‌کنند، تصریح کرد: همه مشکلاتی که در گذشته برای دانشگاه ایجاد شد خط‌دهی برخی تندروهای سیاسی خارج از دانشگاه بود که می‌خواستند از دانشجو به عنوان پیاده‌نظام خود استفاده کنند.

 

این مسئول عنوان کرد: دانشگاه باید رو به سوی علمی شدن گام بردارد و در کنار آن هم فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی در قالب کرسی‌های آزاداندیشی باشد تا دانشگاهی پویا و زنده داشته باشیم.

 

بزرگواری با اشاره به اینکه در خصوص دانشگاه یاسوج صحبت‌ها از سوی نمایندگان استان با آقای فرهادی انجام شده، اضافه کرد: امیدواریم که وزیر جدید علوم هرچه سریع‌تر تکلیف دانشگاه را در خصوص مدیریت آن مشخص کرده و دانشگاه یاسوج از این حالت بلاتکلیفی نجات پیدا کند.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نظر هر سه نماینده استان در خصوص دانشگاه یاسوج و مدیریت آن یکسان است، بیان کرد: هر یک از نمایندگان نظر خاص خود را دارند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی