نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1393 - 14:23
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله با مفاسد اقتصادی قوه قضاییه عزم خود را جزم کرده است و مقام و منصب نمی‌شناسد بلکه به‌دنبال مبارزه جدی با این‌گونه مفاسد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در حاشیه بازدید از آموزشکده فنی و حرفه‌ای یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به پی‌گیری‌ پرونده‌های مفاسد اقتصادی توسط احمد توکلی و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توکلی نمونه بارز از یک نماینده فسادستیز است که در همه دوره‌ها در مقابل فساد به‌خصوص مفاسد اقتصادی صف‌آرایی کرده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد اخیر یکی از فعالان سیاسی نسبت به نطق توکلی در مورد مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: کسانی که از افشاگری‌های امثال توکلی واهمه داشته و آینده برخی افراد را در خط می‌بینند چنین اظهاراتی می‌کنند اما بدانند که افرادی مانند توکلی هرگز در برابر مفاسد کوتاه نخواهند آمد.

 

بزرگواری در ادامه گفت: در خصوص پرونده رحیمی هم این افراد تا به سرانجام رساندن پرونده از پای ننشستند و آن را پی‌گیری کردند و دیگران هم باید منتظر عواقب مفاسد مربوط به خود باشند.

 

وی با بیان این که فساد اقتصادی در کشور مشخصا از دوره‌ای خاص رواج پیدا کرد، افزود: اکنون دیگر دولت‌ها و افراد مطرح نیستند بلکه هر کس در هر دولتی پدید‌آورنده مفسده اقتصادی بوده باید جوابگو باشد.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با توصیه به قوه قضاییه که بدون هیچ‌گونه مماشات لازم است در اسرع وقت به پرونده آقازاده‌ها رسیدگی کند، افزود: مردم به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با مفاسد اقتصادی قوه قضاییه عزم خود را جزم کرده است و در این بین معاون رئیس‌جمهور و فرزند فلان شخصیت و آقازاده بودن و مقام و منصب نمی‌شناسد بلکه به‌دنبال مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی و از همه مهم‌تر برخورد با دانه‌ درشت‌ها است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی