نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1393 - 11:12
مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
اعتبارات ناچیز 200 میلیون تومانی گردشگری و میراث فرهنگی در شهرستان چرام
مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با این اعتبارات ناچیز 200 میلیون تومانی نمی‌توان برای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان چرام کار شاقی انجام داد.

به گزارش چهارفصل، محمود باقری امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اعتبارات این اداره‌کل در حوزه چرام برای شش پروژه 200 میلیون تومان است.

 

وی با بیان اینکه با این 200 میلیون تومان برای شهرستانی گردشگرپذیر همانند چرام نمی‌توان کار آن‌چنان زیادی انجام داد، افزود: در این شهرستان اردوگاه‌هایی همانند اردوگاه امام‌زاده علی، اردوگاه فرهنگی تفریحی باغ چشمه بلقیس و آبشار طسوج را داریم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری چرام خاطرنشان کرد: در بحث اردوگاه امام‌زاده علی اعتبار مصوب ما 67 میلیون تومان است که از قبل 90 میلیون تومان به پیمانکار بدهکاری داریم و علاوه بر آن مطالبات مشاور هم وجود دارد.

 

باقری اضافه کرد: در طرح آبشار طسوج هم 25 میلیون تومان اعتبار داریم که 15 میلیون تومان مربوط به بدهکاری به پیمانکار از قبل بوده و امسال با 10 میلیون تومان برای سکوسازی اقدام می‌کنیم.

 

این مسئول، یکی از مشکلات میراث فرهنگی و گردشگری را در باغ چشمه بلقیس چرام مربوط به مالکیت اراضی خصوصی و همچنین مالکیت بخشی از آن توسط شهرداری دانست و گفت: همین موضوع کار ما را برای هزینه کردن در این باغ سخت می‌کند.

 

وی در پایان مرمت قلعه‌های ارند و چرام را از دیگر اهداف اداره‌کل گردشگری و میراث فرهنگی استان دانست و گفت: اما باید توجه داشته باشیم که با این 200 میلیون تومان نمی‌توان برای این حوزه در چرام معجزه کرد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی