نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1393 - 11:18
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه پیشتاز حضور مردمی در نمایشگاه کتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه به عنوان پیشتاز حضور مردمی در نمایشگاه کتاب در دو روز اخیر خبر داد.

به گزارش چهارفصل، امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری نمایشگاه کتاب در یاسوج همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و گفت: نسبت به سال گذشته حضور مردم و خرید کتاب بی‌نظیر بوده است.

 

وی با بیان این که استان ما و کرمانشاه طبق آماری که ارائه شده در دو روز گذشته بیشترین استقبال کننده را از نمایشگاه کتاب داشته است، افزود: البته هر چند که نمایشگاه از روز پنج آذر آغاز به کار کرد اما به دلیل همزمانی ان با روز بسیج و برنامه‌ای که در محل مصلی برگزار شد و همچنین دیروز که نماز جمعه را داشتیم و برای ساعاتی کار نمایشگاه تعطیل شد تنها می‌توان گفت که دو روز از افتتاح نمایشگاه می‌گذرد و در این بازده زمانی فروش 95 میلیون تومانی کتاب را در نمایشگاه داشته‌ایم که رقمی بی‌نظیر نسبت به سال‌های گذشته محسوب می‌شود.

 

کمالوندی تصریح کرد: نسبت به گذشته راهروها یک متر عریض‌تر شده و باجه بانک را نیز در این نمایشگاه داریم و با وجود خدمات بهتر نسبت به سال گذشته انتظار بازدید و خرید بیشتری را خواهیم داشت.

 

مدیرکل ارشد اسلامی استان بیان داشت: از ساعت 17 و 45 دقیقه هر روز نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی