نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1393 - 11:17
دبیر جشنواره وبلاگ نویسی حماسه ی جاویدان گفت: پس از یک ماه از بررسی اولیه آثار رسیده به جشنواره حماسه ی جاویدان، در نهایت طبق آیتم های ارزیابی وبلاگ ها داوری شدند و نتایج نهایی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از پاتوق وبلاگ نویسان استان کهگیلویه و بویراحمد (حرف ناب)، محمود محمدی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی حرف ناب گفت: داوری وبلاگهای شرکت کننده در مسابقه ی وبلاگی حماسه ی جاویدان به پایان رسیده است و وبلاگ های برتر مشخص شده اند. همچنین لازم به یادآوری است تعداد زیادی از وبلاگها به علت رعایت نکردن شرایط اولیه شرکت در مسابقه از جمله قرار ندادن لوگوی مسابقه، ثبت مشخصات فردی ناقص از دور رقابت حذف شدند.

 

وی در خصوص نحوه ی دریافت جوایز برندگان این مسابقه افزود: با برترین های مسابقه جهت دریافت جوایز تماس گرفته می شود و نیازی به مراجعه یا تماس این بزرگواران نیست.

 

این فعال فرهنگی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آیتم های ارزیابی این جشنواره اظهار داشت:  داوری آثار بصورت تخصصی چندین بار انجام شده است و خیال تمام شرکت کنندگان از لحاظ رسیدگی به آثار راحت باشد.

 

وی در پایان با تقدیر و تشکر از تمامی شرکت کنندگان عزیز در این جشنواره وبلاگ نویسی بیان کرد: بی شک هدف تمامی شرکت کنندگان در مسابقات وبلاگی ما محک زدن و قرار گرفتن در ورطه ی آزمایش است. بنابراین از صبر و حوصله ی همه ی عزیزان تقدیر و تشکر به عمل می آید. کسانی که به نتیجه ی داوری وبلاگشان اعتراض دارند در پایان همین مطلب در سایت حرف ناب می توانند نظرات و دلایل شان را اعلام نمایند.

 

 

ردیف

آدرس وبلاگ

1

http://mazarestan.blogfa.com/

2

http://nasimiazbehesht.ir/

3

http://yaali21.blogfa.com/

4

http://sardarane-eshgh.ir/

5

http://eshgh-shahadat.blogfa.com/

 

 

- لینک سایر اخبار مرتبط با این خبر:

جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی "حماسه جاویدان" تا 20 مهرماه تمديد شد

جوایز جشنواره وبلاگی حماسه جاویدان اعلام شد+آخرین تغییرات در جدول امتیازات

نتایج اولیه جشنواره ی وبلاگی "حماسه ی جاویدان" اعلام شد

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی