نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. دى 1393 - 11:30
نمانیده مردم بویراحمد و دنادر مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با یکی از سایت های خبری استان نسبت به حضور عده ای افراد حاشیه دار به دانشگاه های استان در مدت اخیر و تبیین حماسه 9دی موارد مهمی را بیان نمود.

به گزارش چهارفصل، غلام محمد زارعی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی  با دشمن شناسی  و حضور به موقع در 9 دی  تمام  نوطئه های دشمنان  را خنثی کردند تا  این حضور درس عبرتی برای سایر معاندان و فتنه گران نظام و انقلاب باشد.

 

 

وی بیان کرد:  افرادی  که در جریان 9 دی به قانون و فرمایشات رهبری تمکین نکردند با به صحنه آمدن مردم  به روشنی پیام این روز تاریخی را دریافت کردند.

 

زارعی حضور مردم درحماسه 9 دی را در وحله اول لبیگ به ندای امام خامنه ای  و دفاع از ارزشهای انقلاب دانست و گفت: عمل به تکلیف الهی  نیز مردم را  به صحنه مقابله با توطئه های دشمنان کشاند.

 

وی با بیان اینکه  سران فتنه اشتباه بزرگی را مرتکب شده اند و هیاهو ها و جنجال های بی پایه و اساس نمی تواند موجب خلاصی این افراد شود، اظهار کرد: نگاه رافت آمیز نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به این افراد زمینه را برای  توبه آنها و تمکین از منویات مقام معظم رهبری فراهم کرده است.

 

 

زارعی  انتصاب وقایع اسید پاشی در سطح کشور به نیروهای انقلابی را  ظلم  دیگری در حق  نیروهای ارزشی عنوان کرد و افزود: به افرادی که در حوزه سیاست فعال هستند توصیه می شود به طور جد از موضع گیری و اظهار نظرهای بی اساس در این زمینه بپرهیزند.

 

 

وی ادامه داد: انتصاب حوادث اسید پاشی به نیروهای ارزشی نظام  به نوعی دروغ و اتهام زنی است که راه به جایی نخواهد برد .

 

 

 

این نماینده مجلس در  زمینه حضوربرخی  افراد سیاسی  درکهگیلویه و بویراحمد و اظهار نظر در برخی مسائل  نیز گفت:  نظام جمهوری اسلامی نظام مردمی و مبتنی بر آزادی بیان در چارچوب قانون اساسی است.

 

 

 

زارعی افزود: این آزادی بیان نباید  منجر به حضور افراد معاند در استان شود تا بتوانند حیاط خلوتی برای تخریب نظام ایجاد کنند و این کار درستی نیست.

 

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم آگاه هستند و صحبت ها و اظهار نظر های بی اساس برخی افراد نقشی در تغییر معادلات سیاسی ندارند..

 

 

زارعی با اشاره به اینکه فضای آرام  کهگیلویه و بویراحمد نباید از سوی این افراد خدشه دار شود، گفت: در تمام شرایط  فضای همدلی درون استان باید حفظ شود.

 

 

وی افزود:  هر چند  برخی افراد برای سخنرانی به دانشگاه ها دعوت و به دفاع از مواضع سیاسی خود می پردازند ولی این امر نباید به تخریب نظام و ارزشهای نظام منجر شود.

 

انتهای پیام/گ

انتهاتی پیام ا/ع

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی