نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. دى 1393 - 14:53
مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمد از کاهش ۱۶ درصدی ازدواج و افزایش هشت درصدی طلاق در سال جاری در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سعید محوری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ۹ ماهه اول سال ۹۳ تعداد پنج هزار و ۲۱۱ واقعه ازدواج و ۹۴۱ واقعه طلاق در سطح استان به ثبت رسیده است.

 

وی بیان کرد: از تعداد وقایع ازدواج به ثبت رسیده دوهزار و ۱۵۶ واقعه مربوط به دفاتر شهرستان یاسوج، یک هزار و ۵۳۶ واقعه مربوط به دفاتر ازدواج دهدشت، یک هزار و ۴۵۵ واقعه در دفاتر ازدواج دوگنبدان و ۶۴ واقعه در دفتر ازدواج دنا به ثبت رسیده است.

 

محوری اضافه کرد: همچنین تعداد ۳۸۶ واقعه طلاق در دفاتر طلاق یاسوج، ۲۶۰ واقعه طلاق در دفاتر طلاق دهدشت و ۲۹۵ واقعه طلاق در دفاتر طلاق گچساران به ثبت رسیده اند

.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان گفت: تعداد۲۶ دفتر ازدواج و ۱۱ دفتر طلاق در استان فعال هستند که از این تعداد یک دفتر ازدواج در شهرستان دنا، پنج دفتر ازدواج و چهار دفتر طلاق در شهرستان دوگنبدان، ۹ دفتر ازدواج و چهار دفتر طلاق در شهرستان دهدشت و ۱۱ دفتر ازدواج و سه دفتر طلاق در شهرستان یاسوج فعالیت می کنند.

 

محوری در خصوص تعداد دفاتر اسناد رسمی در استان هم اظهار داشت: در سطح استان تعداد ۵۸ دفتر اسناد رسمی مشغول فعالیت هستند که از این تعداد یک دفتر در شهر سی سخت، ۱۷ دفتر در شهر دوگنبدان، ۱۶ دفتر در شهر دهدشت و ۲۴ دفتر در شهر یاسوج در حال انجام وظیفه هستند.

 

وی افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا پایان آذر ماه تعداد حدود ۱۱۰ هزار سند در دفاتر یاد شده تحریر گردیده است.

 

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان همچنین میانگین درصد پیشرفت برنامه عملیاتی ثبت اسناد واملاک استان در سال ۹۳را۸۲ درصد عنوان کرد و بیان داشت: در سال ۹۳ تاکنون ۶۱۰هکتار از نقشه های وضع موجود مناطق شهری بروز رسانی شده که نسبت به هدف برنامه رشد ۷۵درصدی داشته است.

 

وی بیان کرد: در ۹ماهه سال جاری صدور اسناد مالکیت اراضی ملی وموات بیش از ۲۰ هزارهکتار بوده که نسبت به تعهدات برنامه رشد ۴۱درصدی داشته است.

 

وی پیگیری و صدور ۱۲۰سند مالکیت کاداستری شهرهای جدید ومسکن مهر، صدور ۱۷۵سند مالکیت دولتی، صدور۱۶سند ومالکیت موقوفات بلا معارض، تثبیت ۶۳۲۲هکتار قطعه در لایه منابع طبیعی و پلاک گذاری ۳۸۴هکتار قطعه در لایه منابع طبیعی را بخش دیگری از اقدامات ثبت اسناد واملاک استان عنوان کرد.

 

محوری از اضافه کردن بیش از هزار هکتار از محدوده بافت مسکونی روستاها به کاداستر تا آذرماه امسال خبر داد و گفت: در این زمینه نسبت به تعهدات در برنامه رشد ۵۸ درصدی داشته ایم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی