نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1393 - 13:53
فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل برنامه های بسیج عشایر استان در دهه فجر 93 را تشریح کرد.

علی ستوده نیا، فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد  در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل  ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه های بسیج عشایر استان در دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

 

 ستوده نیا گفت:عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیم 400 شهید ، صدها جانباز ، آزاده و با استناد به سابقه تاریخی مستحکم تر از گذشته در راستای پاسداری از اهداف و ارزشهای اسلام و انقلاب پای اصول انقلاب اسلامی مانده و فقط در برابر نظام جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود می آورند.

 

وی در ادامه افزود: برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی با نواخته شدن زنگ انقلاب ، تزئین ، چراغانی و نور افشانی کردن حوزها و پایگاههای مقاومت بسیج عشایر، سرکشی از خانواده های معظم شهداء، اجرای برنامه کوهپیمایی بسیجیان عشایر، دیدار و سرکشی از آسایشگاه جانبازان وغباروبی و عظر افشانی قبور مطهر شهداء از برنامه های مهم بسیج عشایراستان در دهه مبارک فجر است.

 

فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: شرکت بسیجیان و حلقه های صالحین به صورت نمادین در نماز جمعه، تجلیل از سربازان نمونه ناحیه عشایر،اعزام تیم پزشکی جهت ارائه خدمات و ویزیت رایگان، اجرای گروه سرود به مناسبت دهه فجر، برگزاری مسابقات ورزشی(محلی) از دیگر برنامه های بسیج عشایر استان در دهه مبارک فجر است.

 

وی در پایان گفت: تجمع با شکوه بسیجیان عشایر با لباس بومی و محلی در راهپیمایی 22 بهمن، نشست بصیرتی با موضوع ماهواره در سطح حوزه های مقاومت در طول دهه فجر و تجلیل از فرماندهان سابق بسیج عشایر از بدو تاسیس تا کنون از برنامه های شاخص استان کهگیلویه وبویراحمد است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی