نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1393 - 9:29
فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد
فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:
وحدت اسلامی قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار ملل اسلامی
فرمانده بسیج ناحیه عشایر استان افزود: وحدت اسلامی قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار ملل اسلامی محسوب می شود و در این روزگار پرآشوب اتحاد و اتفاق از مبرم ترین نیازهاست.

علی ستوده نیا فرمانده  بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در گفت وگو خبرنگار چهارفصل در رابطه باهفته وحدت اظهارداشت: هفته وحدت به منظورتحقق انسجام امت و تاکید بر اصول مشترک و مورد اتفاق امت اسلامی است.

 

فرمانده بسیج ناحیه عشایر استان افزود: وحدت اسلامی قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار ملل اسلامی محسوب می شود و در این روزگار پرآشوب اتحاد و اتفاق از مبرم ترین نیازهاست.

 

وی گفت: درد اساسی جهان اسلام کینه های کهنه شده میان ملل اسلامی است که بدون شک دست استعمار سلطه گر در تشدید این اختلافات که در مقابل اشتراکات ناچیز است کاملا پیداست.

 

ستوده نیا اظهارداشت: گل بانک وحدت برای نخستین بار با عقد اخوت بین مهاجرین و انصار در مکه توسط پیامبر اسلام طنین انداز شد.

 

 وی درادامه گفت: تاکید بر ایجاد جبهه واحد مستضعفان در برابر استکبار و قدرت های شیطانی از محورهای مورد تاکید بوده و این موضوع با محوریت اسلام قابل تحقق می باشد.

 

فرمانده بسیج ناحیه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: امروز اختلاف بین شیعه و سنی به نفع کسانی است که به مذهب شیعه و سنت و سایر فرق اعتقاداتی ندارند.

 

وی ادامه داد: امروز می طلبد مسلمانان با تاکید بر اشتراکات کثیر در مقابل دشمن تا دندان مسلح و بی اعتقاد به اصول و مبانی اسلام دست برادری به هم داده تا انشاالله پرچم لا اله الا الله را برقلل رفیع جهان به اهتزاز در بیاوریم.

 

فرمانده بسیج ناحیه عشایر استان خاطرنشان کرد: هم اکنون وحدت، ستون فقرات امت اسلامی می باشد و نباید اجازه دهیم دشمنان به بهانه بازی با کلمات دست به تشدید اختلافات بین مسلمانان بزنند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی