نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1393 - 9:26
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: در زمانی که اقدامات گسترده ای علیه مسلمانان و مقدسات جوامع اسلامی در کشورهای اروپایی آغاز شد پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و امریکای شمالی برای شناخت آنها از اسلام حقیقی، حکیمانه و الهی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام امرالله اندرزیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس افزود: رهبر معظم انقلاب فردی حکیم و فرزانه است که از شرایط زمان به نحو شایسته ای اطلاع دارد و می داند کی، چگونه و چه موقع  بیانات ارزشمند خود را به  مخاطبان و جامع هدف ارایه کند.

 

وی با بیان اینکه اهانت جوامع غربی به مقدسات اسلامی دلایلی دارد، اظهار کرد: جوانان اروپایی و امریکای شمالی در یک فضای تبلیغاتی مسموم که دشمنان علیه اسلام درست کرده اند قرار دارند.

 

اندرزیان عنوان کرد: بنا به اظهارات کشورهای غربی در چند سال آینده اکثر کشورهای اروپایی به سمت اسلام گرایش پیدا می کنند و جمعیت زیادی از اروپاییان مسلمان می شوند و در قاره ی اروپا اسلام حرف اول را خواهد زد.

 

این استاد دانشگاه یاسوج ادامه داد: کشورهای غربی برای منافع خود احساس ترس می کنند و برای تخریب جلوه اسلام دست به اقدامات ناشایستی می زنند.

 

وی ابراز داشت:  برخی از کشورهای اروپایی مزدور استخدام می کنند تا کارهای تروریستی انجام دهد و چهره  اسلام را به گونه ای دیگر نمایش دهند.

اندرزیان به نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و امریکای شمالی اشاره کرد و گفت:ایشان در این  نامه  جوانان کشورهای اروپایی را به مطالعه  و تحقیق در باره  اسلام  دعوت کردند و فرمودند اسلام حقیقی را از نزدیک بشناسید.

 

 وی یادآورشد: در این دعوت قرآنی رهبر انقلاب از جوانان اروپایی و آمریکای شمالی می خواهد خودشان اسلام را بشاسند و تحت تاثیر تبلیغات گسترده و منفی حاکمانشان قرار نگیرند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه دلیل دعوت جوانان به شناخت اسلام حقیقی را پاک بودن دلهای آنان دانست و افزود:دلهای جوانان کمتر به گناه الوده شده است و اگر درباره اسلام به تحقیق و پژوهش بپردازند اسلام را زود تر می شناسند و بهتر باور می کنند.

 

اندرزیان گفت: نامه مقام معظم رهبری به مثابه نوری است که در تاریکی و ظلمتی کشورهای غربی تابیده شده است و امیدومی رود دل های جوانان اروپایی و امریکای شمالی را نورانی کند.

 

وی در بخش دیگری  به  قدرت جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی اشاره کرد و ابراز داشت: به اعتراف خود غربی ها ایران چهار پایتخت از کشورهای منطقه شامل بغداد، بیروت، دمشق و صنعا را اداره و حمایت می کند و مردم این کشورها با توجه به مسائل و نا امنی هایی که در کشورشان وجود دارد پشتیبان حقیقی خود را جمهوری اسلامی می دانند.

 

اندرزیان به اقدامات  دروغین کشورهای غربی برای مقابله با گروه های تروریستی اشاره کرد و گفت:امریکا و غرب برای مقابله با تروریست جنجال های زیادی به  راه انداختند که پس از مدتی ثابت شد که از یک طرف یک جایی را بمباران می کنند و از طرف دیگر به داعش و سایر تروریست ها اسلحه می دهند و آنها را تجهیز می کنند.

 

اندرزیان اظهار کرد:درحال حاضر مردم نسبت به گذشته از آگاهی بیشتری برخوردارهستند ونسبت به ثبات و امنیتی که جمهوری اسلامی برای آنها به ارمغان آورده درک بیشتری دارند.

 

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پشتوانه ای برای کشورهای منطقه و تهدیدی برای زیاده خواهی های امریکا و سایرکشورهای غربی است، اظهارکرد:این کشورها غده ای سرطانی به نام رژیم صهیونیستی را در منطقه بوجود آورده اند تا بتوانندجلوی نفوذ و پیشرفت ایران در منطقه را بگیرند.

معاون فرهنگی سابق دانشگاه یاسوج ادامه داد: علی رغم میل باطنی دشمنان و به لطف الهی کشورهای منطقه جمهوری اسلامی را پشتوانه و پناهگاه خود می دانند.

 

 

اندرزیان  بیان کرد:برخی کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی هم اینک به شدت از ایران و حزب الله در هراس هستند و تحرکات و سردرگمی آنها بیانگر شکست آنها و سربلندی و پیروزی جمهوری اسلامی است.

 

وی اظهارکرد:کسانی که به پیغمبر اسلام توهین کردند خوب می دانند که مقدسات هر کشوری برای مردمش دارای ارزش است وتنها به دلیل نداشتن منطق به مقدسات سایر جوامع اهانت می کنند.

 

اندرزیان عنوان کرد:برخی کشورهای غربی چون از بنیان های معنوی فلسفی و منطقی تهی هستند بحث اهانت و توهین به پیغمبر اسلام را پیش کشیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند وعده خداوند برای مجازات کفارو دشمنان حتمی است، گفت: دولتمردان، خواص، تحصیل کرده ها و نخبگان باید بدانند کلام الهی تحقق می یابد و باید بدان عمل کرد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه  ابراز داشت:همانطور که در سال های گذشته دشمنان با اسلام مقابله کرده اند و موفق نشده اند و در آینده نیز نخواهند شد.

 

وی افزود: اسلام، مسلمین و جمهوری اسلامی با هجمه های دشمنان از ثبات، امنیت و نفوذ بیشتری در دنیا برخوردار می شود و آینده از آن اسلام و مسلمانان خواهد بود .

انتهای پیام ا/ع

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی