نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. بهمن 1393 - 11:23
دهه ی فجر وپیروزی انقلاب تفسیری عینی و عملی از تولی وتبری بود،یعنی دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا،پس مواظب باشیم با دشمنان خدا دوست نشویم و با دوستان خدا دشمن نشویم.

چهارفصل، حجت الاسلام امرالله اندرزیان در یاداشتی نوشت: دهه ی پر فروغ ونورانی فجر را به ملت فداکار ایران بویژه به رهبر حکیم وفرزانه تبریک می گوئیم ویاد امام عزیز وشهدای گرانقدر را گرامی می داریم.دراین مختصر نکاتی را در مورد دهه ی فجر وپیروزی انقلاب اسلامی به عرض می رسانیم.

 

1- با رفتن شاه خائن وعمّال فاسدش،فرشته ی الهی یعنی همانکه روح خدا درکالبد زمان بود در دوازده بهمن قدم برخاک پاک ایران گذاشت وبا حمایت مردم مشت محکم بر دهان همه یاوه گویان کوبیده وحکومت دوهزاروپانصد ساله راریشه کن نمود.

 

2- آمدن امام و رفتن دیو(پهلوی واربابانش) مصداق آیه مبارکه ؛ وقل جاء الحق وزهق الباطل بود.(اسراء 81).

3- دهه فجر وپیروزی انقلاب اسلامی تفسیری از آیات سوره فجر بود که آن رادمرد کم نظیربیش از هفتاد سال نیمه های شب،درنماز شبش بویژه شفع وترش از او نفس مطمئنه ای ساخته بود تا ظلمت وتاریکی فرعونی رابعد از قرنها به نور انفاس قدسی اش در دل و جان ملت ایران منوّر نماید و سرود رهایی را بسراید.

4- دهه ی فجر:

یعنی تفسیر اعتصام وچنگ زدن به حبل الهی؛ واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا (آل عمران 103).

یعنی بعداز قرنها بی وفایی، پذیرش ولایت الهی ؛ الله ولی الذین آمنوا ...(بقره 257). 

یعنی لبیک به تنها موعظه الهی که همان قیام برای خدا باشد ؛ قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله (سبأ 46).

یعنی محب و محبوب خدا شدن ؛ فسوف یأتی الله بقوم یحبهم و یحبونه (مائده 54).

یعنی رهایی از سلطه ی کافران و مستکبران ؛ ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا (نساء 141).

یعنی قیام برای ایجاد قسط و عدل ؛ لیقوم الناس بالقسط (حدید 25).

یعنی خروج از ظلمت جهل وفساد وتباهی به نور عقل وعلم و عدالت و عبودیت ؛ لتخرج الناس من الظلمات الی النور (ابراهیم 1).

یعنی ...

5- در آن روزگار الهی ایثار ونثار، جهاد وشهادت ، همدلی و برادری و... موج می زد، همه جا حرف از خدا و یاد خدا بود، سخن از عاشورا ومکتب حسینی بود ، دلها مشتاق دیدار نایب امام زمان بود،سخن از دیو و ارتباط با او نبود بلکه مردم علت همه ی نابسامانی ها را وجود همان دیو بزرگ و نوچه های او می دانستند.

6- دهه ی فجر وپیروزی انقلاب تفسیری عینی و عملی از تولی وتبری بود،یعنی دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا،پس مواظب باشیم با دشمنان خدا دوست نشویم و با دوستان خدا دشمن نشویم.

7- در آن روزهای خدایی، مردم عشق به خدا و دین، همراهی دین وسیاست ، باهم بودن دنیا وآخرت ، حضور در کنار صندوق رأی با لبیک به امام  و... را زمینه ساز سعادت و کمال خود دانسته و دست رد به سینه ی فرنگ رفته های خودباخته ، سکولارهای تهی از دین ومعنویت ، تکنوکرات های مدعی تمدن،فراماسونهای خود فروخته ، ضد انقلاب وابسته ... زدند.

8- دیو مورد بحث با راه اندازی گروههای تجزیه طلب ، با کودتای نوژه، با حمله طبس، بوسیله جنگ تحمیلی ، با فتنه بنی صدر و منافقین ، بوسیله ملی مذهبی ها ، با فتنه 78 و 88 ، بوسیله تحریم های فلج کننده ، با ناتوی فرهنگی وتغییر در سبک زندگی اسلامی و ... تلاش داشته و دارد که برگردد، اما ملت فهیم ایران با پیروی از رهبرحکیم وفرزانه انقلاب ، با بصیرت مثال زدنی و با پاسداری از ارزشها و دستاوردهای انقلاب بی نظیر خود، از ورود مجدد دیو به سرزمینی که به عنوان حرم اهل بیت و عشّ آل پیغمبر است ، جلوگیری می نماید.

 

منبع:عصردنا

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی