نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1393 - 13:12
علی ستوده نیا
فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد
عملکرد انقلاب اسلامی قابل دفاع است
فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف دفاعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی و ... قابل دفاع بوده است.

علی ستوده نیا در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی چهارفصل سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب بر ملت عزتمند و افتخار آفرین ایران اسلامی و مستضعفین جهان را به عشایر و عموم مردم استان کهگیلویه وبویر تبریک گفت.

 

فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: سپاس و ستایش خداوندی که ما را در دهه فجر 57 از ظلمات طاغوت خارج و به نور جمهوری اسلامی رهنمون ساخت.

 

وی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف دفاعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی و ... قابل دفاع بوده و درحوزه های دفاعی قبل انقلاب وجود هزاران مستشار آمریکایی با درجات پایین که به افسران عالی رتبه ارتش ایران بیشترین توهین ها را می نمودند و نمونه ای از استبداد حاکم بر ایران بودند.

 

ستوده نیا یادآور شد: امروز الحمدالله ایران اسلامی سرشار از افسران معتقد و علاقه مند به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که آماده جانفشانی در راه دستاورد های ارزشی انقلاب هستند.

 

فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ایران اسلامی  در بعد از انقلاب اسلامی  توانسته با تولید پهباد ها، جنگنده آذرخش، صاعقه، تانک ذوالفقار، موشکهایی با 3 برابر برد موشکهای صهیونیستی و موشک فاتح 110 و خودروهای جنگی و ... هزاران تولید دیگر در صنایع دفاعی مصادیق برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی است.

 

وی ادامه داد: جوانان با انگیزه ایران اسلامی که شهادت را سعادت می دانند مهمترین دستاوردهای فرهنگی و دفاعی جمهوری اسلامی در بعد از انقلاب می باشد.

 

ستوده نیا خاطرنشان کرد: هر جایی عصر تعهد و پای بندی به ارزشهای اسلامی نمو و پیشروی داشته افتخارات مضاعفی در صحنه های(دفاعی- هسته ای- علم پزشکی و ...) بدست آمده و کسانیکه پای بندی به ارزش ها را در تضاد با پیشرفت می دانند بدانند که کاملاً در خط اشتباهی هستند.

 

وی در پایان افزود: امیدواریم خداوند توفیقی عنایت فرماید که شکر گذار سفره پر برکت جمهوری اسلامی ایران باشیم و در حق این نظام الهی جفایی روا نداریم.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی