نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. دى 1393 - 9:04
فرمانده بسیج عشایر کهگیلویه و وبویراحمد گفت: روز 9دی روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی ، بیعت مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

علی ستوده نیا، فرمانده بسیج عشایری کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی چهارفصل با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی ماه 88 مردم ایران اسلامی در دفاع از نظام و ولایت اظهار داشت: 9 دی ماه اگرچه یک روز بود اما خیر من الف شهر بود و این روز مقدمه ای باشکوه برای ورود به 22 بهمن است.

 

نهم دی تاریخ نبود بلکه خود تاریخ ساز شد

 

وی در ادامه به اهمیت روز 9 دی پرداخت و فرمود: نهم دی تاریخ نبود بلکه خود تاریخ ساز شد.

 

سرهنگ ستوده نیا خاطر نشان کرد:روز نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان ((روز بصیرت)) تبدیل به یوم الله ماندگار گردید و در این روز تاریخ ساز، ملت ایران اسلامی سیلی فراموش نشدنی دیگری به دشمنان حرمت شکن دین خدا و هتاکان به ارزش های اسلام و انقلاب زدند.

 

9دی روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی

 

فرمانده ناحیه عشایری کهگیلویه وبویراحمد اظهارداشت: روز 9دی روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره)  و مقام معظم رهبری بود و خواهد بود.

 

وی ادامه داد: مردم ایران در 9دی نشان دادند که به امام (ره) و مساله مهم  مورد تاکید معظم له یعنی ولایت فقیه و فرمایش مشهور"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیبی نبیند" پایبند بوده و این بار در عرصه عمل، ولایتمداری خود را نشان دادند.

 

ستوده نیا در بخش دیگری از مصاحبه خود فتنه گران را مجموعه ای حرمت شکن در فتنه 88 ، ناهمگون با باورها ، متفاوت و متضاد دانست که با هدف مقابله با نظام اسلامی به صحنه آمده بودند و همین بیگانگی باعث شد  که مردم مومن و انقلابی چهره واقعی آنها را آنگونه که هست بشناسند.

 

حرمت شکنان فتنه 88  به دنبال حذف  تفکر امام (ره) بودند

 

وی گفت: حرمت شکنان فتنه 88 هدفی جز حذف تفکر امام (ره) از صحنه سیاست ایران نداشتند.

 

ستوده نیا درادامه با اشاره به لزوم بزرگداشت این روز ماندگار در تقویم ایران اسلامی، همگان و به خصوص بسیجیان، عشایر ولایتمدار را به حضور همراه با بصیرت و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دعوت کرد و بیان داشتند 9دی مقدمه باشکوهی برای ورود بابصیرت تر به 22بهمن و شرکت در جشن 36سالگی و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

 

وی یادآور شد: نهم دی اگرچه در زمستان بود اما همان سرمای زمستان درخت انقلاب اسلامی گل داده بود و اگرچه در ایران بود اما پایه های کاخ سفید را در مکان و کاخ معاویه در زمان را لرزاند.

 

مردم در نهم دی تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند

 

فرمانده بسیج عشایر استان اظهارداشت: مردم در نهم دی تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند و پشت پیکر نامبارک فتنه را در روز نهم دی به خاک مالیدند و مشروعیت نظام اسلامی را تداوم بخشیدند.

 

وی در پایان گفت: مردم ایران اسلامی نشان دادند در گرد و غبار فتنه، راه را گم نمی کنند و پشت سر رهبر خود که همان ولایت فقیه است قدم برمی دارند.

 

انتهای پیام/گ                                                                                                                  

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی