نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1393 - 11:47
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنانچه در جامعه ای مباحث توحیدی متبلور شود، لازمه اش این است که 9 دی در آن اتفاق بیفتد و دهه فجر به وجود بیاید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الا سلام قاسم مقدم  در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، افزود: ملت ایران با توکل بر خدا، اتحاد و همبستگی و رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) رژیم منحوس پهلوی را ساقط و دهه فجر را بوجود آورد.

 

وی با بیان اینکه عملکرد خوب یک جامعه نیازمند «عمل به قانون» است بیان کرد: پشتوانه اجرایی قانون، مباحث اخلاقی است و مبانی اخلاقی همان مباحث توحیدی خواهد بود. اگر در جامعه ای مباحث توحیدی متبلور شود، لازمه اش این است که 9 دی در آن اتفاق بیفتد و دهه ی فجر به وجود بیاید.

 

حجت الإسلام مقدم با اشاره به اینکه کار ملت ایران در انقلاب، «کثرت در وحدت» بود گفت: در زمان امام عصر(عج)، سلایق مختلف مردم باعث جدایی مردم نمی شود. تنها چیزی که باعث اشتراک خواهد بود، مباحث توحیدی و معرفتی است. در انقلاب هم همینطور است. همه به یک افق نگاه می کردند که آن افق، «توحید» بود.

 

حجت الإسلام مقدم, رئیس نهاد نمایندگی استان

 

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر این که «انقلاب ما انفجار نور بود» بیان کرد: شاید حضرت امام(ره) منظورشان همان روایت «قیام عده ای از مشرق» است که این عده پرچم را به دست امام عصر(عج) می رسانند. به واسطه ی همین، منطقه روشن تر شده است و تمام دلواپسی غرب این هست که این نور را خاموش کند و این همان «صدور انقلاب» است.

 

 

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه یاسوج با تأکید بر اینکه «کسانی که جبهه رفتند، روی دین و ارزش هایشان ماندند» یادآور شد: این هایی که وطن وطن می کنند، آیا به جبهه رفتند؟ این ها در دانشگاه ها داشتند تحصیل می کردند و الآن دارند در راه انقلاب سنگ اندازی می کنند.

 

وی با بیان اینکه «ثمره ی انقلاب افزایش خواص جامعه بود» اظهار داشت:  سران فتنه جلساتی را برای شکل نگرفتن انقلاب برگزار می کردند که با حضور مردم در راهپیمایی 9 دی 88 برای همیشه بستری شدند.

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی