نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1396 - 21:33
همزما با دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،30پروژه عمرانی در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل شهر و روستا و مسئولان شهرستان بهمئی تعداد 8 پروژه عمرانی به نمایندگی از 30پروژه عمرانی شهرستان بهمئی کلنگ زنی و افتتاح شد.

گوهرکانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبارات هزینه شده برای این پروژه ها را بیش از 110میلیارد ریال عنوان کرد.

مسئولان بهمئی ابتدا در ورودی شهر لیکک از هیئت استانی استقبال کردند و بعد از آن با حضور در جوار گلزار شهدای سایت اداری شهر لیکک، قبور مطهر شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

 

مسئولان در ادامه به منطقه پشت پر رفتند تا مرغداری صنعتی 30هزار قطعه ای شهرستان را که سال گذشته کلنگ زنی شده بود، افتتاح کنند.

سفر مسئولان بهمئی با حضور در تنگه ماغر و افتتاح فاز دوم اردوگاه تفریحی-رفاهی ماغر که توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان بهمئی تامین اعتبار شده بود، ادامه یافت.

مجتبی صلاحی، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بهمئی میزان اعتبار این پروژه را 4میلیارد ریال و  هدف از اجرای آن را توسعه زیرساخت ها و رونق گردشگری در شهرستان اعلام کرد.

مسئولان بعد از افتتاح این پروژه عمرانی به روستای ده مورد در نزدیکی ممبی سفر کردند تا گلزار شهید خدامراد دارش را به نمایندگی از 10گلزار ساماندهی شده شهرستان در سال گذشته افتتاح کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی محل اعتبار ساماندهی این گلزارها را از طرح برکت مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: با افتتاح این 10گلزار تنها 9گلزار شهید در شهرستان باقی مانده است که هنوز ساماندهی نشده اند.

مسئولان در ادامه سفر خود به روستای پس باغ رفتند و ایستگاه پمپاژ باغات این روستا را  افتتاح کردند.

مسئولان استانی و شهرستانی در ادامه سفر خود به شهر لیکک برگشتند تا پروژه آسفالت 50هزار متر مربع از معابر این شهر را افتتاح کنند.

مسئولان استانی و شهرستانی بعد از افتتاح پروژه آسفالت معابر شهری لیکک، پروژه احداث پارک طالقانی شهر لیکک را کلنگ زنی کردند.

تصاویر و جزئیات کامل پروژه های مهم افتتاحی امروز شهرستان بهمئی به زودی در اخباری جداگانه منتشر می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی