نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1396 - 8:37
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر صورت گرفت؛
سرکشی مسئولان بهمئی از طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان+تصاویر
نویسنده: 
سید علمدار تقوی
مسئولان بهمئی عصر امروز از طرح های اقتصاد مقاومتی مورد حمایت بسیج سازندگی شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و چند مسئول دیگر از شهرستان عصر امروز از طرح های موفق اقتصاد مقاومتی مورد حمایت ناحیه مقاومت بسیج بهمئی سرکشی و بازدید کردند.

این برنامه بمناسبت گرامیداشت دهه فجر و با دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از شورای اداری شهرستان صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در حاشیه بازدید از این طرح های اقتصادی زودبازده، گفت: هدف اصلی ما از سرکشی از این بنگاه های اقتصادی زودبازده، تشویق و ترغیب بیکاران به اجرای کار تولیدی و شناسایی و رفع مشکلات کسانی است که قدم در این وادی اقتصادی نهادند.

سرگرد باقر پسنده تصریح کرد بسیج سازندگی :ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از بیکارانی که حاضر به اجرای طرح های تولیدی زودبازده در سطح شهرستان باشند، تسهیلات اقتصاد مقاومتی اعطا می کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح هایی که تاکنون در شهرستان بهمئی اجرا شدند و مردم از اجرای آن راضی بودند، طرح پرورش زنبور عسل، پرورش مرغ بومی، پرورش شتر مرغ و صنایع تبدیلی زیتون است که امروز از 4 مورد از این طرح ها به نمایندگی از 25 طرح اجرا شده در سال 96 به همراه مسئولان شهرستان بازدید می کنیم.

پسنده با بیان اینکه برای طرح های اجرا شده 3میلیارد ریال اعتبار توسط بسیج سازندگی شهرستان بهمئی جذب و تخصییص داده شد، گفت:کارشناسان و ناظران اقتصاد مقاومتی ما در بسیج سازندگی شهرستان با جدیت تلاش می کنند که طرح ها به طور کامل اجرا شده تا از روند انحراف تسهیلات جلوگیری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان از حضور مسئولان شهرستان بهمئی در این بازدید تقدیر و تشکر کرد.

 

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا