نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1394 - 16:28
بیانیه
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج در بیانیه‌ای اعلام کرد:
فتنه 88 صف بندی تمام عیار باطل با سرسپردگی اصحاب فتنه در مقابل جمهوری اسلامی بود
برای آحاد ملت ایران مبرهن شد که فتنه 88 صف بندی تمام عیار باطل در قامت آمریکا و انگلیس و با سرسپردگی اصحاب داخلی فتنه در مقابل دژ مستحکم حق جمهوری اسلامی ایران و به همت امت انقلابی ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج درخصوص یوم الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

«انما بدء وقوع الفتن اهواء تتبع و احکام تتبدع  یخالف فیها کتاب الله ویتولی علیها رجال رجالا علی غیردین الله (1) ; همانا ابتدای بروز آشوب ها و فتنه ها، هواه ها است که مورد تبعیت قرار می گیرند و احکامی است که بدعت گذاشته می شوند. در این فتنه ها با کتاب خدا مخالفت می شود و مردانی از مردان دیگر بر مبنایی غیر از دین خدا تبعیت می کنند.» خطبه 50 نهج البلاغه

 

امروز پس از گذشت 6سال از فتنه سال 88 برای همه آحاد ملت ایران روشن و مبرهن است که آن رخداد، صف بندی تمام عیار باطل در قامت آمریکا و انگلیس و با سرسپردگی اصحاب داخلی فتنه در مقابل دژ مستحکم حق جمهوری اسلامی ایران و به همت امت انقلابی ایران بود.

 

 از این رو در 9 دی مشت محکم امت حزب الله بر دهان فتنه آمریکایی_انگلیسی کوبیده شد پس بلاشک 9 دی یوم الله است. چرا که این روز هم مؤید مردمی بودن انقلاب اسلامی پس از 30 سال و تأثیر بی بدیل مردم در مقابل فتنه انگیزی های دشمنان بود و هم نشان داد مردم ایران اسلامی پس از سی سال علی رقم همه مشکلات و کاستی های اقتصادی و ... در روزهای حساس با دغدغه مندی انقلابی پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

 

 به حمد الهی مردم و انقلاب اسلامی در 9 دی از آن فتنه عبور کردند و این سنگ اندازی دشمنان قسم خورده نظام و مردم نتوانست خللی در حرکت قطار انقلاب به سمت هدفش ایجاد کند، اما نباید غافل شد که نه دشمنان این مردم و مملکت دست از دشمنی علیه آنها برمی دارد و نه عمال داخلیش سر به صراط مستقیم خواهند نهاد و صد البته مردمی که سیر تعالی الی الله را پیش گرفته اند با عبور از فتنه ها یک پله به سمت رشد خود حرکت خواهند کرد و این برای مردمی که از آغاز این نهضت تا به امروز بارها از آزمایشات مختلف سربلند بیرون آمده است یک فریضه الهی است.

 

امسال هم مردم ایران آزمون انتخاب افراد اصلح برای تصدی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بر دوش دارند چرا که عده ای با خیال خام نفوذ در خبرگان رهبری،قصد تضعیف مقام ولایت فقیه را دارند، فارغ از اینکه مردم نهم دی 88 ذره ای از آرمانهایشان که همواره پشتیبانی از ولایت فقیه بوده و هست عقب نشینی نکرده و نخواند کرد و هر لحظه آماده خلق 9 دی دیگری خواهند بود.

 

مردم ایران اسلامی با کسب تجربه از گذشته، مانع از نفوذ خود فروختگان با هر لباس و جایگاهی شدند. در این میان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج کمافی السابق پاسداری از حریم دانشگاه در مقابل نفوذ فتنه افروزان را وظیفه اصلی خود دانسته و در این راه از انجام هیچ مجاهدتی فروگذار نخواهد کرد.

 

باید خطاب به فریب خوردگان داخلی بگوییم بیش از پیش گول ظاهر سازی و صحنه آرایی های دشمنان مردم و انقلاب را نخورده و به صفوف مردم بازگردند چرا که  همچنان برای این امت حزب اللهمیزان حال فعلی افراد است.》و در مقابل خطوط قرمز خود ذره ای تسامح نخواهد داشت.

بسیج دانشجوی دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا