نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آبان 1396 - 10:59
بسیج سازندگی سپاه فتح به همراه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در حال آماده سازی بسته های غذایی به صورت شبانه روزی برای ارسال به مناطق زلزله غرب کشور هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه بسیج سازندگی سپاه فتح به همراه بسیج دانشجویی استان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای مردم زلزله زده استان کردند .

 

از جمله این اقدامات پخت 5 هزار نان خشک و بسته بندی آن به صورت شبانه روزی ست که توسط نیروهای این دو نهاد و با همکاری مجتمع نان بهارستان انجام می گیرد .

 

مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان در مصاحبه با خبرنگار این پایگاه خبری گفت : تعدادی از گروه های جهادی دانشجویی و همچنین نیروهای مردمی به صورت خودجوش و شبانه روزی در حال تهیه و بسته بندی نان و هنچنین سایر اقلام مصرفی برای مناطق زلزله زده هستند .

 

مسئول قراگاه های سازندگی بسیج گفت : از ابتدای وقوع حادثه سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله اقدام به برگزاری نشست اضطراری کرد و مسئولین بسیج سازندگی به همراه تعدادی از کارشناسان به استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب اعزام شدند که در حال آماده کردن مقر استان برای اعزام نیروهای جهادی و تجهیزات و اقلامی که توسط گروه های مردمی و پایگاه های بسیج گردآوری شده است .

 

وی افزود : تعداد 30 گروه جهادی به استعداد 1500 نفر آماده اعزام به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب هستند که در روزهای آینده اعزام این نیروها و همچنین ارسال بسته کمک های مردمی انجام خواهد شد .

 

ساداتی با اشاره به آمار بسته های غذایی گفت: تا این لحظه 50 هزار قرص نان، 50 هزار بطری آب معدنی، 1000 بسته معیشتی شامل: پتو، خشکبار، اقلام بهداشتی و... آماده شده است.

 

وی بیان کرد: این سازمان آمادگی راه اندازی سه بیمارستان صحرایی به همراه تیم بهداشت و درمان، تیم پشتیبانی با بیش از 200 نفر، راه اندازی آشپزخانه با قابلیت پخت روزانه سه هزار پرس غذا و اعزام تیم تخصصی مهندسی عمران 40 نفره جهت ساماندهی آوار برداری دارد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا