نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آذر 1396 - 13:39
مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد به ادامه فعالیت های جهادگران بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و از هیتر به عنوان مهمترین نیاز مردم این مناطق خبر داد .

سرهنگ رضا رنجبر در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به تشریح فعالیت های بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق زلزله زده کرمانشاه پرداخت و گفت : دو روز پس از زلزله به عنوان نماینده سپاه فتح و به عنوان بسبج سازندگی در منطقه حضور پیدا کردیم و بلافاصله جلسه قرارگاه تشکیل و تقسیم بندی روستاها انجام شد که شش روستا سهم استان کهگیلویه و بویراحمد شد .

 

مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : مسائل ساماندهی ، معیشت و اسکان موقت زلزله زدگان را پیگیری و انجام داده ایم و در حال حاضر به لحاظ معیشت و چادر مشکلی وجود ندارد .

 

وی افزود : در جلسات قرارگاه که شرکت می کنیم از استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کمک های زیادی که در قالب 50 کامیون به کرمانشاه اعزام شدند .به نیکی یاد می شود و الگویی برای سایر استان ها شده است و اقامات استان مورد توجه زیاد همه رسانه های کرمانشاه قرار گرفته است .

 

رنجبر درادامه بیان کرد : اقلامی که توسط مردم ، بسیج و سایر نهادهای دولتی برای مناطق زلزله زده ارسال شده است را در انبار بزرگی ساماندهی کردیم و گروه های جهادی که در منطقه حضور دارند ، این اقلام را با توجه به نیازهای مردم آن ها را تفکیک و بسته بندی می کنند و برای توزییع بین مردم آماده می کنند .

 

وی ادامه داد : تعداد 20 کانکس را در روستای ناوفره که به طور کامل تخریب شده بود مستقر شده است .

 

سرهنگ رنجبر به اقداماتی که در قرارگاه سازندگی شهید جعفری استان انجام شده است اشاره کرد و افزود : این اقدامات شامل شناسایی واحدهای مسکونی تخریب شده ، آواربرداری حتی بیرون آوردن احشام از زیر آوار و همچنین استقرار 12 چشمه سرویس بهداشتی در روستاهای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب است .

 

وی ادامه داد : در زمینه آواربرداری منتطر تعیین تکلیف منازل مسکونی از سوی بنیاد مسکن هستیم که اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوانیم کار آواربرداری و ساخت و ساز راشروع کنیم .

 

رنجبر به انجام کارهای فرهنگی در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت : یکی از کارهای خوبی که در روستاهای تحت نطر خود انجام داده ایم برگزاری مراسم برای خانواده هایی بود که عزیزان خود را از دست داده اند .

 

مسئول بسیج سازندگی استان در پایان گفت : مهمترین اقلامی که در حال حاضر مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده است ، وسایل گرمایشی و برقی از جمله هیتر و کابل برق برای انجام کارهای برق کشی موقت است .

انتهای پیام /

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی