نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1394 - 16:25
در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان مطرح شد:
بسیج فراحزبی و فراجناحی است/بسیج فضای تعامل در دانشگاه را ایجاد کرده است
جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی فراجناحی و فراحزبی است و هیچ گاه علمدار حزب خاصی نخواهد بود، هرچند برخی افراد در تلاشند تا دانشجویان بسیجی و بسیج به جای پرداختن به مباحث علمی و پیشرفت در عرصه های مختلف به سیاست بازی توجه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عباس رضایی جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌ دانشگاه فرهنگیان استان، گفت: قاطبه ملت ایران بسیجی اند و اگر تا کنون دشمن نتوانسته خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند به خاطر این بوده که بسیج یک اندیشه است نه یک برگ نوشته .

 

وی در ادامه گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که به زودی این انقلاب مورد هجمه شرق و غرب قرار خواهد گرفت و تنها نهادی که می تواند آن را حفظ کند بسیج دانشجویی است.

 

رضایی عنوان کرد: بسیج دانشجویی فراجناحی و فراحزبی است و هیچ گاه علمدار حزب خاصی نبوده و نخواهد بود، هرچند برخی افراد در تلاشند تا دانشجویان بسیجی و بسیج به جای پرداختن به مباحث علمی و پیشرفت در عرصه های مختلف به سیاست بازی توجه کند اما باید بدانند در این برهه از زمان بسیج به  تمدن نوین اسلامی، انجام تحقیقات علمی و دست یابی به قلل رفیع علم و صنعت و توسعه فکر می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه احزاب و سیاستمدارانی که می خواهند دانشگاه را به زمینی برای بازی خود تبدیل کنند باید بدانند که بسیج دانشجویی هیچ گاه بازیچه دست آنان نخواهند شد و وظیفه حرکت در مسیر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

رضایی در پایان  با تشکر از حامد خجسته مسئول سابق بسیج دانشجویی این دانشگاه ابراز کرد: مهدی مختاری به عنوان مسئول جدید این نهاد دانشجویی با تیمی جدید و فعال و آگاه به فعالیت های دانشجویی، فرهنگی و دانشگاهی بهترین گزینه برای تصدی این سمت دانشجویی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی