نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1393 - 11:47
خبرنگار پایگاه خبری خامی با حضور در بین مردم نظر برخی از شهروندان باشتی را در مورد حماسه ۹ دی جویا شده است.

به گزارش چهارفصل به نقل از خامی، با توجه به نزدیکی سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در حمایت از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ۱۳۸۸ خبرنگار پایگاه خبری خامی در گزارشی میدانی از سطح شهر، نظر تعدادی از شهروندان باشتی را در این زمینه جویا شده است که در ادامه می آید.

 

در ابتدای گزارش به سراغ جوانی رفتم که در مغازه اش مشغول کسب روزی حلال بود.

 

 

وی خود را مهران دیهیم معرفی کرد و در پاسخ به این سؤال که آیا در همایش بزرگداشت 9 دی شرکت خواهید کرد، گفت: حتما در همایش 9 دی امسال شرکت خواهم کرد و به همراه دیگر شهروندان باشتی از دشمنان مستکبر اعلام انزجار می کنم.

 

این مغازه دار باشتی ادامه داد: مردم با حضور کم نظیر و میلیونی خود در 9 دی نشان دادند که به پای نظام ایستاده اند و تا همیشه پشتیبان ولایت هستند.

 

پس از اتمام صحبت های این جوان، با شهروند دیگر باشتی گفت و گو  کردیم.

 

 

حسن محمدیان، 9 دی ماه را تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ی ملت ایران از ارزش های اسلامی و ولایت فقیه دانست و گفت: مردم ایران عزیز اسلامی با عمق جان به نظام اسلامی اعتقاد دارند و لحظه ای در دفاع، حمایت از آن کوتاهی نخواهند کرد.

 

این جوان باشتی افزود: از تمامی همشهریانم می خواهم تا با حضور خود در راهپیمایی روز 9 دی یکبار دیگر با ولایت تجدید میثاق کنیم و به فتنه گران بفهمانیم که تا زنده ایم پیرو خط امام و ولایت فقیه هستیم.

 

 

در ادامه گزارشمان اینبار به سراغ یک قصاب باشتی رفتیم که در حال خرد کردن گوشت بود، آقای شریفی گفت: در روز ۹ دی سال 88 ملت مسلمان ایران اسلامی ثابت کردند که هرگز فریب توطئه دشمنان را نخواهند خورد و هرگز اجازه نخواهند داد که خون شهدا این نظام به واسطه بیگانگان و نوکران داخلیشان پایمال گردد.

 

 

در ادامه راهی نقطه دیگری از شهر باشت شدیم و این بار سراغ چند جوان دانش آموز رفتیم. یکی از این دانش آموزان باشتی گفت: به امید خداوند روز سه شنبه حتما در این همایش شرکت خواهیم نمود تا دشمنان این انقلاب بیش از پیش مأیوس و ناامید شوند.

 

عنایت مرادی مهندس برق و دانشجویی حال حاظر یکی دیگر از افرادی بود که از او در خصوص 9 دی ماه 88 پرسیدیم، این جوان باشتی در جواب گفت: حضور میلیونی مردم در ۹ دى خود گویای تمام واقعیات هست ولی آنچه معلوم است این حضور عاشورایی به عنوان خط پایانى بر تمام فتنه گری های معاندان و مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی بود.

 

 

وی ادامه داد: مردم ولایت‌ مدار ایران با خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که همواره به ولایت وفاداراند، همچنین آنان ثابت کرد که ملت ایران همانند سال های اولیه انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاه در صحنه حضور دارند.

 

در بخش دیگری از تکاپوی گفت و گویمان با مردم شهر باشت به جوان دیگر رسیدیم و  از او در مورد روز 9 دی ماه پرسیدم.

 

 

کریم کریمی نژاد در خصوص حماسه 9 دی گفت: 9 دی سال 88 به همه نشان داد که مردم ایران اسلامی با بصیرت ترین مردم دنیا هستند و همواره پشت سر و به امر ولی فقیه خود، جهت سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی حرکت خواهند کرد.

 

جوان دیگری که با او در خصوص 9 دی هم صحبت شدیم، آقای هاشمی کارمند یکی از ادارات باشت بود، او گفت: حماسه 9 دی نشانه ی ولایتمداری، عشق و ارادت ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

 

وی افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند که در عمل پیرو واقعی ولایت بوده و هرجا لازم باشد برای پاسداری از اسلام و اطاعت از منویات و فرامین ولی فقیه از جان و مال خود خواهند گذشت.

 

 

حسین برنگ آخرین فردی بود که با او در مورد حماسه غرور آفرین 9 دی پرسیدیم، این جوان مداح باشتی گفت: حماسه 9 دی سمبل عزت و افتخار هر ایرانی انقلابی است.

 

وی ادامه داد: در واقع مردم در روز 9 دی ریشه فتنه و فتنه گران و همچنین اربابان داخلی و خارجی آنان را به کلی خشکاندند.

 

برنگ افزود: فتنه گران با حماسه عظیم و با شکوه 9 دی فهمیدند که مردم ایران هیچ گاه دست از ارزش های دینی و انقلابی خود بر نخواهند داشت.

 

 

 

گزارش/فاضل کامران

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی