نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1394 - 16:59
امام جمعه موقت شهر یاسوج ابراز کرد: 9 دي روزي بود كه حجت خدا در آن موضع گيري كرده است و موضع گيري رهبر مسلمانان جهان يكي از مهم ترين اسناد تاريخ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام سید امان الله حسینی امام جمعه موقت شهر ياسوج ضمن تبريك هفته وحدت وميلاد با سعادت پيامبر رحمت اظهار كرد: افتخارمان اين است از پيروان دين اسلام و پيرو پيامبر رحمت هستيم و بر اساس اصول ديني در مقابل فتنه هايي كه با دين و عقيده ما مخلف است ايستادگي مي كنيم.

 

وي گفت: فصل مشترك همه ما درباره رخداد 9 دي بصيرت داشتن و بصيرت افزايي است. و مهم ترين چيزي كه بايد در اين روز مشخص شود مرزبندب است كه در 9 دي بايد مرز فتنه گران و مردم مشخص گردد.

 

حسيني صدر ابراز كرد:برخي ها در كشور هنوز مرزشان را مشخص نكرده اند اما اين تاريخ است كه افشاسازي را انجام مي دهد و مشخص خواهد شد كه افراد در چه قسمي هستند.

 

وی گفت: 9 دي از جمله پديده هايي است كه تاريخ اهميت آن رامشخص مي كند زیرا حوادثي كه در تاريخ رخمی دهعند هرچند در زمان آن رويداد خفقان باشد و اجازه نشان دادن ماهيت اساسی آن نباشد در گذر تاريخ مشخص خواهد شد و هر كسي موضع گيري دقیق و درستی  در رابطه با 9 دي نکرده باشد پرونده تاريخي آن سياه خواهد بود.

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج ابراز کرد: 9 دي روزي بود كه حجت خدا در آن موضع گيري كرده است و موضع گيري رهبر مسلمانان جهان يكي از مهم ترين اسناد تاريخ خواهد شد.

 

وی افزود: در این آزمون برخي ها مرود شدند و پرونده آن براي همه زمان ها مشخص است  و در کشاکش حق و باطل تنها کسانی كه اهل صبرو بصيرت اند پيروز و موفق خواهند بود.

 

حسینی صدربا بیان اینکه در 9 دی دشمن شکست راهبردی و اساسی ای را متحمل شد گفت:  در این روز دشمن با تمام قوا برای براندازی و زمین زدن نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد و در 9 دي با لبیک گفتن به فرمان رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه، رهبر معظم انقلاب از سيلي خوردن آمريكا صحبت به ميان آوردند كه اين جمله اهميت موضوع فتنه سال 88 را مشخص مي كند.

 

وی افزود:از سال 88 تا كنون تعداد زیادی از بيانات رهبري مربوط به فتنه بوده و يا از كلمه فتنه استفاده استفاده كرده اند و حجتي بالاتر از این براي مذموم بودن فتنه نیست.

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج  به جنگ جمل و فتنه برخی از اصحاب اشاره کرد و گفت: برخي افراد  زمان شناس نيستند و در جنگ جمل و در آن فتنه بزرگ، اتفاقاتي اين چنيني افتاد که بايد حواسمان را خوب جمع كنيم تا فتنه هاي که در راه است را خنثی کنیم و مردم با بصيرت بايد با بينش عميق سياسي و تحليل هاي با بصيرت خود با اين فتنه ها مقابله  كنند زیرا تا زمان فتنه 88 برهنگي دم شمشير بر ولايت را باور نمي كرديم.

 

وی خاطر نشان کرد: بسياري از رهبران جنبش هاي اسلامي، مسلمان دنيا و مظلومان با حرف های ضد اسلامی، ضد دینی و ضد ولایی كه در ايران زده می شود تنشان می لزردو نمونه ای از آن زمانی است که حرف از شورايي شدن رهبري به ميان مي آيد.

 

حسینی صدر در پایان گفت: بحث شورايي شدن رهبري لطمه بزرگي به دين وارد مي كند و برای جلوگیری از دیگر فتنه ها همه ما در 9 دي حضور خواهيم داشت تا به جهانيان حقانيت نظام مقدس جمهوري اسلامي را اثبات كنيم زيرا دشمن آمده که با تمکام قوا با نظام ما تسويه حساب كند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا