نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. فروردين 1394 - 8:58
تحقق شعار ها منوط به این است که در مرحله اول همه مسؤلین خود را برای تحقق عملی وعینی این شعار مسئول بدانند و باید بیش از گذشته به مردم نزدیک شوند تا فاصله ها با مردم کم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، غلام محمد زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه  خبری تحلیلی در یاسوج با اشاره به بیانات رهبری در ربطه با  شعار سال از جانب ایشان گفت:شعارها و مضامین حقیقی و واقعی پیام های رهبری معظم انقلاب در سال های گذشته در طی سال، بار معنایی بسیار زیبا و به اقتضای شرایط حاکم بر کشور بوده است که اگر نگاهی به شعار های گذ شته داشته باشیم، متوجه می شویم که نگاه اصلی به موضوعاتی کلیدی، اساسی و اصلی جامعه ما در قالب این فرمان ونظربه همه دست اندر کاران ابلاغ شده است.

 

وی با اشاره به شعار سال 1394، دولت، ملت، همدلی وهمزبانی گفت: در سال جاری حضرت آقا به لحاظ ضرورتی که ایشان بیش از همه تشخیص دادند شعاری را تبیین فرمودند که امیدواریم شعار همراهی وهمدلی وهمزبانی ملت با دولت برای همه مردم و مسئولین نصب العین باشد.

 

 

زارعی افزود: وقتی نگاه اجمالی و کلی به شعار داشته باشیم بار معنایی  دقیقی از جمله اینکه جمهوری اسلامی ایران نادر ترین نظام جمهوری است که به معنای واقعی کلمه توسط مردم بعد از انقلاب همراهی شده است را می شود پیدا کرد که همواره از حمایت بی دریغ و همه جانبه مردم برخوردار بوده است، به گونه ای که دشمن در محاسبات خودش به نقش مردم و حضور مردم در صحنه های مختلف حتما نگاه داشته وبعد از هر حضور مردم، محاسباتش را به هم ریخته وآنها را تغییر داده و به اشتباهاتش در پیش بینی مسایل خودش پی برده است.

 

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی درادامه گفت:امیدوار هستیم  دشمنان  نظام هم باور کنند که این نظام مردمی و متکی به مردم است.بنابراین میتوان گفت نظام ایران مردمی ترین ومردم سالار ترین نظام جمهوری در دنیا است.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی نقش پررنگ ومسئولانه مردم در صحنه های مختلف، در دفاع از انقلاب اسلامی ایران وجود دارد، باالطبع بیش از هر چیز باید مسئولین با این مردم همدلی و همزبانی خودشان را حفظ کنند.

 

وی اظهار داشت:اگر همدلی و همزبانی بین مردم و دولت و احترام متقابلی که همواره بین مردم نسبت به مسئولین هست در مسئولین هم نسیت به مردم شکل بگیرد، همدلی و همزبانی که یک پله بالاتر از همکاری است تحقق پیدا میکند زیرا همکاری یک امر مقدماتی است اما همدلی گامی بلندتر واقدامات نزدیک تر، صمیمی تر وکاربردی تر هست در پیش برد اهداف مجموعه و اصولی که برای اداره کشور شکل گرفته است.

 

زارعی در ادامه ابراز داشت: تحقق شعار ها منوط به این است که در مرحله اول همه مسؤلین خود را برای تحقق عملی وعینی این شعار مسئول بدانند و باید بیش از گذشته به مردم نزدیک شوند تا فاصله ها با مردم کم شود.و توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های عمیق انسانی که در بین مردم وجود دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار ارتباط بین مسئولین و مردم مشکلات، مسایل گوناگون مردم توسط مسئولین شناسایی خواهد شد و راهکارهای لازم را می شود از میان نخبگان جامعه وحتی اقشار مختلف جامعه با ارتباط صمیمی و نزدیک با آنها بدست آورد و آن را تبدیل به فرمول اجرایی کرد و این فرمول را در تحقق این شعار به کار بست  و در این بین مردم هم باید با تحلیل های درست با توجه به آگاهی و بلوغ سیاسی که دارند به مسئولین کمک کنند.

 

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برنامه های دولت و شعارهای مطرح شده توسط رهبری همچون اقتصاد مقاومتی بدون همکاری مردم و همدلی امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی