نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. خرداد 1394 - 9:36
امام جمعه کرج گفت: این مسامحه گری ها و چشم بستن ها کاربرد های سیاسی و انتخاباتی دارند که در این صورت باید این مسئولین بدانند در پیشگاه خداوند عذری ندارند و باید حساب پس بدهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان کرج، نسبت به تجمع حرمت شکنانه روز اول ماه مبارک رمضان که در دو پارک "تندرستی" فردیس و "ایران زمین" کرج که بصورت آب بازی مختلط  برگزار شد، واکنش نشان داد.

 

حسینی همدانی گفت: روز گذشته شاهد بودیم که تجمع قبح شکنانه ای در شهر به وقوع پیوست که قبلا از طریق شبکه های اجتماعی برای آن فراخوان داده شده بود و دستگاه های نظارتی هم از بطور کامل از ان اطلاع کامل داشتند ولی برای مدیریت و کنترل آن هیچ اقدامی انجام ندادند و فقط نظاره گر میدان بودند.

 

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی باید چشم بینا و بصیر ملت باشند و با نظارتی که بر فضای جامعه و شبکه های اجتماعی و ارتباطی دارند، اقدامات پیشگیرانه خود را به موقع اجرا کنند، گفت: نهاد های نظارتی نباید بی تفاوت و بیکار باشند که موجب بی آبرویی نظام گردند.

 

امام جمعه کرج با بیان اینکه چرا در شهری که ۴۰۰۰ شهید داده باید این اتفاقات بیافتد و کسی عکس العملی نشان ندهد، ابراز داشت: گاهی انسان احساس می کند این مسامحه گری ها و چشم بستن ها کاربرد های سیاسی و انتخاباتی دارند که در این صورت باید این مسئولین بدانند در پیشگاه خداوند عذری ندارند و باید حساب پس بدهند.

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا