نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. شهريور 1394 - 13:14
فعال سیاسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دلیلی که آمریکا را پای میز مذاکره آورد رشد و توسعه ایران، رفع تحریم ها و توسعه قدرت هسته ای ایران نبوده بلکه مطرح شدن ایرن به عنوان یک قدرت منطقه ای است که توان رودررو شدن با آن را نداشتند در تلاش بودند تا با هر راهی وارد ایران شوند و روزنه ای را برای نفوذ پیدا کنند.

شکر اله امامی فعال سیاسی استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت و و با خبرنگار چهارفصل در رابطه با بیانات رهبری در دیداربا اقشار مختلف مردم اظهار کرد: دیدگاه رهبری برخواسته از واکاوی های تاریخ گذشته ایران با جهان غرب بویژه استکبار جهانی و شیطان بزرگ است.

 

 

امامی گفت: بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبتنی بر مطالعه دقیق واکاوی های موشکافانه از موضع با ارزش و پر اهمیتی است که  وقتی از بی اعتمادی به آمریکا و غرب سخن می گویند به ما و همه مردم دنیا بویژه مسلمانان هشدار می دهد که دنیای غرب و استکبار جهانی در همه وقت به دنبال منافع خود بوده و در مورد مذاکرات هم بدون شک دنبال منافع خود هستند و ما باید دقت کافی در رابطه با این کشور ها داشته باشیم.

 

 

این فعال سیاسی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: در تاریخ صد ساله اخیر شاهد هستیم بخش عظیمی از روشنفکران ما سکولار بوده و همواره بیماری ذهنی وفکری داشته اند از طریق تحصیلی که در غرب داشته اندهمواره به فکر غرب گراشدن بوده و بر طبل ارتباط با غرب می کوبند.

 

وی ابراز کرد: رهبری به ما یادآوری می کند که نباید گذشته خود را فراموش کنیم و در عین حال در مورد تصمیماتی که در رابطه با کشورهای مستکبر برای آینده ایران می گیریم دقت کافی داشته باشیم و همواره آویزه گوشمان کنیم که غرب تنها و تنها بدنبال منافع خود هست نه رشد و تعالی ایران و ایرانیان.

 

امامی جلوگیری از قدرت اول بودن ایران در منطقه را  عامل اصلی آمدن قدرت های جهانی پشت میز مذاکره دانست و افزود: دلیلی که آمریکا را پای میز مذاکره آورد رشد و توسعه ایران، رفع تحریم ها و توسعه  قدرت هسته ای ایران نبوده بلکه مطرح شدن ایرن به عنوان یک قدرت منطقه ای است که توان رودررو شدن با آن را نداشتند در تلاش بودند تا با هر راهی وارد ایران شوند و روزنه ای را برای نفوذ پیدا کنند.

 

وی در ادامه گفت: ما با مذاکره مخالف نیستیم و حتی تیم مذاکره کننده را تیمی مومن و پرتلاش می دانیم اما با عقبه گروه های مذاکره کننده ای همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل مخالف هستیم و بها هیچ شرطی دست از دسمنی با این کشورذ ها بر نمیداریم زیرا آنهاد هم در هر شرایطی دشمن ما هستند و ایران را دشمن خود می خوانند.

 

وی درر رابطه با نظر رهبری مبنی بر ننبود اسراییل تا 25 سال آینده اظهار کرد: هر مدت ها قبل صهیونیتست ها سرزمین های اشغالی را با کمک انگلیس و سازمان سیا غصب کردند اما مبارزه با اسرائیل همزاد و همراه با شعار انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی امید بخش فلسطینان بوده وهرچه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پیش رفت کرده است به همانا ندازه همه ما شهد افول نظام صهیونیستی بوده ایم و به همین خاطر بر اساس یک روند تاریخی است که گفته می شود تا 25 سال آینده خبری از اسرائیل نخواهد بود و می بینیم که روز بروز مقاومت اسلامی قوی تر و مسلح تر می شود و رژیم صهیونیستی هم نمی تواند کار چندانی در خلع سلاح آنان انجام دهد.

 

فعال سیاسی کهگیلویه وبویراحمدی گفت: روند تاریخی قدرت گرفتن مسلمانان و تضعیف روز افزون اسرائیا قطعا در آینده ای نزدیک خاورمیانه را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد که با توجه به جنبش های مسلمانان بویژه فلسطینان، به زودی شاهد غلبه فلسطینان بر رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی اسراییل خواهیم بود.

 

وی اظهار کرد: در جریانات سیاسی کشور ما رگه هایی از مرغوبیت اندیشه غربی وجود دارد که مخرب اندیشه ناب ایرانی اسلامی است.

 

امامی خاطر نشان کرد: دو جریان فکری در حال حاضر وجود دارد که جریان اول با شعار های آزادی خواهی و شعار های غرب گرایانه و اندیشه های سکولاری به دنبال همرنگ شدن با غرب به شکل و تفکر هستند.

 

وی گفت:در بخشی از جریان اصلاح طلبان به عقیده ما اصلاح طلبان نامطلبوب، این گرایش فکری وجود دارد  و کسانی با چراغ سبز نشان دادن و فرش قرمز پهن کردن زیر پای امریکایی ها  به نحوی فضا را برای حضور غربیان ومستکبران برای اداره کردن ایران اسلامی به سبک غربی آماده می کنند.

 

این فعال سیاسی اندیشه غرب گرایی را برا یجمهوری سم مهلک دانست و گفت: این اندیشه که برخی افراد در تلاشند آمریکا یعنی شیطان بزرگی که تا همیشه برای ما، دشمنی شیطان صفت است و بنیان گذار جمهوری اسلامی آن را به حق به سراسر دنیا به عنوان شیطان معرفی کرد را فرشته قلمداد کنند برا یبقا یجمهوری اسلامی سمی مهلک است و انقلاب اسلامی بااین اندیشه مغایرت دارد.

 

ور در ادامه تاکید کرد: به اعتقاد ما آمریکا هم چنان مستکبر، دغلکار، اشتعمار گر ، جنایت کار و جنگ افروز است و تا زمانی آمریکا از این ماهیت و هیمنه خارج نشود هم چنان شیطان بزرگ است.

 

امامی در مورد این جمله که دین داری به کنار به فکر منافع ملی باشید گفت: این جمله بیان کننده این نکته است که رهبری قائل هستند که میان سیاستمداران و مسئولان و هم ئدر میان جامعه دانشگاهی ما افرادی هستند که در مبانی دینی و اندیشه سیاسی ضعف دارند و اینجاست که باید به آنها بگوییم اگر دغدغه دین ندارید حداقل از عرق، ملت و کشور خود دفاع کنید.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی