نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1394 - 22:26
در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
خط و نشان رئیس سازمان مدیریت برای مدیران کم کار استان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملکرد مدیران بر اساس گزارش نظارتی پروژه‌های عمرانی ارزیابی می‌شود، گفت: با مدیران کم‌کار استان در این زمینه برخورد می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ علی حسن نوروزی در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از معضلات در جلسات شورای فنی نبود جلسه تفسیر مشکلات است، اظهار داشت: باید دوره‌های آموزشی برای هر چه سودمند شدن این جلسه برگزار شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های ضعیف که در 6 ماه اول امسال اجرا شدند جمع‌بندی و به صورت مکتوب به استاندار و وزارت مربوطه اعلام شود.

 

وی گفت: این امر باعث می‌شود که مدیر دستگاه مربوط که کم کاری و سهل انگاری کرده برخورد شود.

نوروزی بیان کرد: قبل از برگزاری جلسات شورای فنی به همراه دعوت نامه مستنداتی از طرح‌های مشکل دار برای مدیر اجرایی مربوطه ارسال شود.

 

وی تاکید کرد: مدیران با آمادگی و مطالعه بیشتری در جلسات حضور پیدا کنند متاسفاته در حال حاضر مدیرانی که در جلسات حضور می یابند آشنایی کامل و کافی با موضوعات مورد بحث ندارندو این یک ضعف ساختاری است.

 

نوروزی ابراز کرد: در این نشست 49 پروژه در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده بررسی شدند که 22 پروژه فعال، 9 پروژه به بهره برداری رسیده و 8 پروژه نیز تعطیل است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی