نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1394 - 10:40
شهید سعید علی داد، شهید راه استقلال است، شهید راه آزادیست، شهید راه عدالت است، شهید راه مبارزه باآمریکاست و شهید شد تا باردیگر به ما یادآوری کند که چهره ی جدید آمریکاراباورنکنید و بزک کردن چهره ی سیاه منحوس این شیطان بزرگ خدمت به تقویت روح استعماری و استمرار توزیع ناعادلانه قدرت در مدیریت های جهانیست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ محمد جهانبخش به مناسبت شهادت جانباز هم استانی ÷یام تسلیتی به شرح زیر ارسال کرده است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
شهادت، نوشیدن شراب مستانه ی لقاءالله و اذن ورود به حیات عند الرب و ضیافت الله در جوار سید الشهدای ابدیت تاریخ حسین ابن علی( ع) است.آن جنود رحمانی و جان های نورانی طالب وصال حق و عروج به ملکوت، در قفس محبوس دنیای فانی آنچنان فریاد آزادی و رهایی را سردادند که ارواح بزرگ و جان های بی قرارشان تاب ماندن در این عالم محدود را نداشته و عروج به ابدیت را با انتخابی آگاهانه و سبک باری کامل رقم زدند.

شهادت سر مستور عرفانی محب و محبوب است که جز به بهای خون هویدا نمی گردد و شهید طلایه دار همیشگی طاعت وعشق و وفاداریست .مگر می شود عاشق نبود و به خیل کاروان عشاق حق پیوست?! مگر می شود جغرافیای پیرامونی ات را با تمام ناملایمات و فسادها و رانت ها و تبعیض های ناروا ببینی و سکوت کنی و بی تفاوت باشی و سپس به حریم عشق بازی با معبود و جانبازی در راه حق، راه یابی؟! و اگر اینچنین بود که مولای متقیان و شهید عدالت را نمی گفتند قتل علی لشدت عدله!!!

یعنی احساس مسئولیت نسبت به محیط پیرامونی و جهاد در راه تحقق عدالت. از این منظر شهدای دفاع مقدس ، شهدای راه مبارزه با مناسبات ناعادلانه ی سیاسی حاکم برجهان بودند. شیطان بزرگ و غرب بی فرهنگ، می خواستند القاء و توأمان تحمیل کنند که تا ابدیت زندگی بشر،ما باید آقا بالاسرهای ابناء آدم در همیشه ی تاریخ حیات جدید باشیم و شما چون در انقلاب اسلامی مقابل این مطالبه ی ما ایستادید باید  از طریق غلام حلقه به گوشمان با جنگ نیابتی تنبیه شوی تا بار دیگر ازاین کارهای بزرگ نکنی!! اما چه بی خبرانی بودند که علی داد های خمینی را نمی شناختند.!!!

 

علی داد ها ی جمهوری اسلامی در مقابل این نگاه و حرکت ناعادلانه ی حاکم بر نظام قدرت سیاسی زورگویان ایستادند و پوزشان را برخاک مالیدند. ازاین پنجره، جنگ هشت سال دفاع مقدس، تقویت واستمرار روح انقلابی در مبارزه با مناسبت های ناعادلانه حاکم بر عالم که بی توازنی در جهان سیاست و هرم قدرت را مهمترین استراتژی و راهبرد خود می پنداشتند.

۲۲بهمن ۵۷ روز استقلال و آزادی و بیرون رفتن از زیر یوغ استکبار و قدرت های جهانی بود، روز پیروزی منادیان عدالت سیاسی و استقلال ملت ها بر مناسبات بد ترکیب تبعیض آمیز حاکم بر سیاست جهانی بود. ۹ دی روز اعلان فریاد نه ی بزرگ مردم به عده ای خواص ناعادلی بود که با حرکت ضد جمهورشان قصد شوم ماندن مادام العمر بر قدرت و تقابل با توزیع عادلانه قدرت را داشتند.

 

شهید همدانی فرمانده بصیر بسیجیان کف خیابان آزادی درایام فتنه، حقیقتا” شهید د ر راه عدالت است و مدافع تمام قد جمهوریت و در یک کلام شهید راه عدالت خواهی جمهور نظام است.

روز ۲۰ فروردین روز جشن هسته ای ملت ایران در حقیقت روز غلبه ی علمی شهریاری ها و احمدی روشن ها بر تمامی مناسبات ناعادلانه ی علمی حاکم بر جهان بود. برای غرب و استکبار گران است که شکستن مرزهای علمی و زایش و تولید رویش های علمی بومی همچون احمدی روشن ها از کشور و ملتی که نماد مبارزه با حکومت های ناعادل جهانیست پدیدارگردد.

 

می خواستند دستاوردهای بشریت و موهبت های الهی، به شکل تبعیض آمیزی در اختیار محدود کشورهای سلطه گر باشد و لذا احمدی روشن ها اثبات کردند که با توکل برخدا و اطاعت از ولی و باور به تفکر ما می توانیم حضرت روح الله، می توان پارادایم علمی منحصر و محدود ناعادلانه ی حاکم بر جهان را شکست و حرکتی جدید در راه تحقق نظام عادلانه ی علمی جهان و شکوفایی استعدادهای جوشان تمامی ملت های عالم آغاز کرد.

بنابراین حرکت پیش رونده ی علمی هسته ای بیش از آنکه یک جهش صرف علمی – فنی باشد، یک قیام آرمانخواهانه ایست در راه تقویت نگاه عدالتخواهی علمی عالم.

 

شهید سعید علی داد، شهید راه استقلال است، شهید راه آزادیست، شهید راه عدالت است، شهید راه مبارزه باآمریکاست و شهید شد تا باردیگر به ما یادآوری کند که چهره ی جدید آمریکاراباورنکنید و بزک کردن چهره ی سیاه منحوس این شیطان بزرگ خدمت به تقویت روح استعماری و استمرار توزیع ناعادلانه قدرت در مدیریت های جهانیست. اگر غرب پس از رنسانس با استغنای از خدا به اومانیسم پناه برد، شهید علی دادها با استغنای از کدخداها و اتکاء به قدرت الهی، به افتقار خدا رسیدند و از غیر بی نیاز گشتند تا انعکاس قدرتشان، کاخ های ابر قدرت ها را به لرزه درآورد.

 

شهید داد شهید راه مبارزه با فساد رانتی و تبعیض های ناروا و تضعیف کننده  رشوه های سیستمی و مرفه ترشدن مرفهین و تضییع حقوق محرومین است.

پیام شهید داد محدود به  خواهرم حجابت  و برادرم نگاهت نیست که البته این هم خواسته های شهدا هست ولی نه همه ی مطالبات آنها، که ذبح عدالت به پای مصلحت اندیشیهای کاذب خو دساخته ی متصلین به کانون های ثروت و قدرت نیز مورد اعتراض شهدای راه عدالتست، از این رو ست که انحصار پیام شهدا به مطالباتی محدود، جفا به افق ها و اندیشه های بلند شهدای راه ازادیست.

 

درود خدا برخانواده شهید داد. سلام خدا و ملائکه ی مقربینش بر پدر و مادر و خانواده ی شهید داد که چشم و چراغ این ملتند که با تربیت فرزند مقاوم دیار بلوط، اقتدارو استقلال و پیشرفت جمهوری اسلامی را محقق می کنند.

 

شهادت این شهید سعید را محضر مبارک حضرت ولی عصر( عج), امام خامنه ای،خانواده ،بستگان،دوستان وهمرزمان شهید و تمام مردم شهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک وتسلیت عرض می نمایم.

محمد جهانبخش

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی