نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. بهمن 1394 - 0:03
امام جمعه مارگون گفت: مردم این استان، به مردمی، صاف دل، متحد و باانسجام معرفی می شوند و زبانزد خاص وعام درکشور هستند باید این اتحاد را حفظ کرده و آن را به خاطریک رای خدشه دار نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحم الله خواجه پور در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل ضمن تشکر از حضور باشکوه وگسترده ملت عزیز و مردم استان در راهپیمایی 22بهمن گفت: مردم همیشه درصحنه و بصیر در تمام مناسبتهای ملی وخصوصا22بهمن عشق وعلاقه واراده خودشان رانسبت به امام ورهبری ونظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

 

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز22بهمن حاکی ازعلاقه وافر مردم نسبت به انقلاب اسلامی وتجدید بیعت با امام ورهبری است.

 

خواجه پور تاکید کرد: انقلاب بعدازگذشت37سال هنوز پابرجا و مستحکم است به خاطراین است که اساس وریشه این انقلاب، ماهیتش برگرفته ازنهضت عاشورای امام حسین(ع) است وهمیشه بدنبال احیای ارزشهای دینی بوده است.

 

امام جمعه مارگون خاطر نشان کرد: این انقلاب تداوم حرکت عاشورائی است. در زمان امام حسین(ع)مردم نسبت به ارزشهای دینی و دستورات قرآنی بی تفاوت بودند که امام حسین(ع) برای احیای دین جدش مبارزه کرد وگرنه اسلام هیچ گاه خواستار مبارزه نیست .

 

انقلاب ومبارزه فقط برای احیای ارزشهای دینی است

وی در ادامه گفت: قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی  فضای ضد دینی و ضد ارزشی حاکم بوده است و شاه دیکتاتور هر تصمیمی که می خواست برای دولت و حکومت می گرفت و آن را عملی می کرد البته تصمیماتی که زیر سلطه آمریکا و بوسیله آنها گرفته می شدند.

 

خواجه پور تاکید کرد: سال 42،43،57 بسیاری از مردم خونشان را برای عزت این ملت برزمین جاری کردند و برای حفظ عزت و استقلال و اراده این ملت جان فشانی کردند و همه مردم با حضور به موقع و باعملی کردن اهداف شهداء نشان دادندکه علاقه مند و دوستدار این انقلاب هستند.

 

وی جمهوری اسلامی را نمود اصلی حکومت مردم سالار دانست و گفت:در حکوت قبل برای دین، مردم و نظرات مردم هیچ ارزشی قائل نبودند، هرکسی را که دلشان می خواست وارد مجلس می کردند، اصلا انتخاب مردم شرط آوردن نماینده درمجلس نبود اما به برکت انقلاب اسلامی امروز آزادانه نامزد وکاندیدای خودمان را انتخاب می کنیم.

 

خواجه پور با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) روزپرستار و بهورز گفت: حضرت زینب(س)پنجم جمادی اولی درشهر مدینه منوره متولدشد و اگرتاریخ راورق بزنیم، می بینیم این حضرت پرستار پدر، مادر، برادرانش در سیل حوادث بوده است و ایشان برای پرستاران اسوه و الگویشان است.

 

داشتن اتحاد و انسجام همیشگی برای مردم این استان همیشگی است

امام جمعه مارگون ابراز کرد: همه ما باید باری دیگر با حضور خود پای صندوق های رای مشتی بر دهان دشمنان بزنیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: مردم این استان، به مردمی، صاف دل، متحد و باانسجام معرفی می شوند و زبانزد خاص وعام درکشور هستند باید این اتحاد را حفظ کرده و آن را به خاطریک رای خدشه دار نکنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی