نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1395 - 23:05
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه ملت ایران و دنیا شکست‌ها و فریبکاری‌های آمریکا را از یاد نخواهند برد، گفت: خوب است جان کری ماجرای دستگیری ملوانان آمریکایی در آب‌های خلیج فارس را برای نوه‌هایش تعریف کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صادق پناهی‌نسب دانشجوی هم استانی و مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با توجه به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت: چندی پیش جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در جمع سفرای این کشور در وین از آنها خواست که برای نوه‌هایشان از قدرت خود که باعث تسلیم ظریف شد سخن بگویند.

 

این فعال دانشجویی ادامه داد: وزیر امور خارجه آمریکا و امثال وی شاید به آلزایمر دچار شده باشند، اما حافظه تاریخی ملت ایران و دنیا شکست‌ها و فریبکاری های آمریکا را از یاد نخواهند برد. آقای کری شما هم برای نوه هایتان شکست مفتضحانتان در طبس و کودتای نوژه، مشت محکم مردم همیشه بیدار ایران اسلامی به سیاست های پلید و شوم شما در سال‌های 57 ، 78 و 88 را تعریف کردید؟

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا گفت: شما بعد از دستگیری ملوان‌ها‌یتان در خلیج فارس برای نوه هایتان تعریف کردید که روزی ایران حیات خلوت شما بود و هر وقت اراده می‌کردید نه تنها وارد این کشور می‌شدید بلکه سیاست های کلی این کشور را تنظیم و اموال آن را به یغما می‌بردید ولی امروز جرأت نزدیک شدن به آب‌های ایران را هم ندارید؟

 

پناهی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: آقای کری برای نوه‌هایتان تعریف کردید که به اسم آزادی و مبارزه با تروریسم چه بر سر مردم بی‌گناه دنیا بالاخص خاورمیانه آوردید؟ خوب است شما و امثال شما نه تنها برای نوه‌هایتان بلکه برای همه مردم دنیا تعریف کنید که داعش دست پرورده شما بود و اعتراف کنید که با وجود امثال سردار سلیمانی‌ها در خاورمیانه جایی برای جولان دادن آمریکا نبود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی