نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. خرداد 1395 - 11:32
با محوریت آموزش و پرورش نخستین نشست تخصصی فصل آموزش برنامه ششم توسعه کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگانی از مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها و همچنین نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و فنی و حرفه‌ای نخستین نشست تخصصی فصل آموزش برنامه ششم توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد حرکت کردن در مسیر برنامه‌های ملی و استانی است، اظهار کرد: اگر در مدار برنامه حرکت کنیم بسیاری از مشکلات استان برطرف می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نشست یکی از مهم‌ترین نشست‌های تخصصی برای توسعه استان در ابعاد آموزشی است که لازم است از آن بهره لازم را ببریم.

وی با بیان اهداف برگزاری این نشست تخصصی اظهار کرد: باید در این نشست به وضعیت آموزش و شرایط حال حاضر آموزش در دستگاه‌هایی که فعال در زمینه آموزش بوده پی ببریم.

این مسؤول با برشمردن دستگاه‌هایی که در امر آموزش فعال هستند، افزود: آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

زارع‌پور با برشمردن حیطه‌های آموزش در سه بخش آموزش‌های عمومی، آموزش‌های عالی و همچنین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: برای دست‌یابی به اهدافی که در برنامه ششم توسعه مد نظر است این نشست‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارت خود در نشست تخصصی فصل آموزش برنامه ششم توسعه در آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف در برگزاری چنین نشست تخصصی کمک به دستیابی گروه سنی خاصی به آموزش عادلانه همگانی از سن 6 تا 18 سال است.

وی گفت: برای توسعه ملی باید آموزش و زیرساخت‌های آن را قوی کرد تا بتوانیم در عرصه‌های بین‌المللی جایگاه کشور خود را ارتقا دهیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا