نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. تير 1395 - 15:23
اولین نشست خبری نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بعد از انتخابات هفتم اسفند با حضور خبرنگاران واصحاب رسانه استان در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، غلام محمد زارعی پیش ظهر امروز در اولین نشست عمومی خبری خود با اصحاب رسانه استان بعد از پیروزی در انتخابات هفت اسفند ماه، پیرامون عملکرد چهارساله خود، کارهاری انجام گرفته عمرانی، تفکرات حاکم سیاسی در منطقه ، عملکرد دولت و مجلس، و ترسیم راه های سیاسی خود در چهار سال اینده پرداخت.

وی همچنین به سئوالات برخی از خبرنگاران نیز پاسخ داد.

 

حرف درستی نیست

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد تغییرات مدیران گفت: تغییرات مدیران بر اساس سلسله مراتب وزارتخانه، استاندار بوده و در پاره ای نیز نمایندگان مشاوره می دهند و اینکه می گویند فلان مدیر از رانت آقای نماینده است ، حرف درستی نیست.

 

زارعی در پاسخ به سئوالی در مورد حضور دوباره خود در کمیسیون صنایع و معادن گفت: این کمیسیون با سه کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون پژوهش و آموزش از کمیسیون های مهم مجلس بوده که بنا به دلایلی برای توسعه استان و منطقه در این کمیسیون حضور یافتم.

 

صلاح دانستم بمانم

وی با بیان این اینکه حتی رئیس مجلس به من پیشنهاد حضور در کمیسیون امنیتی مجلس را نیز دادند،بیان کرد:خروج از این کمیسیون در وهله کنونی به صلاح نبود.

 

 

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ یکی دیگر از خبرنگاران در مورد آسفالت های روستایی و آسفالت گذاری  این روستاها در زمستان گفت: برخی می خواهند کارها خوب مسئولان را سیاسی جلوه دهند که این موضوع به صلاح نیست.

 

آسفالت ریزی روستاها بر اساس زمانبندی وزارتخانه بود

زارعی با بیان اینکه این موضوع براساس دستور العمل کشوری بوده و فقط ما رایزنی کردیم ،بیان کرد: متأسفانه برخی امروز در موضوعا سیاسی، طایفه ای و قبیله را گنجانده اند و مردم را وارد حاشیه کرده اند.

 

هدفم خدمت است

وی با بیان اینکه هدفمان خدمت بی منت است و برای سیاست هیچ کاری انجام نمی دهیم، بیان کرد: در طول این چهار پر مراجعه ترین نماینده مجلس بوده ام و برای این که بتوانم کاری برای مردم انجام دهم افتخار می کنم.

 

دولت یازدهم عملکردی مثبت داشته

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد عملکرد دولت و مجلس گفت: از عملکرد دولت یازدهم راضی هستیم هرچند که این دولت در بدترین موضوع  زمام کار را به دست گرفت.

 

زارعی با بیان اینکه مجلس رفیق و همپای دولت است، بیان کرد: مجلس و دولت همیشه کوشیده اند که برای توسعه قدم بردارند و توسعه  را به بار آورند.

 

این چهار سال به ما خوش گذشت

وی در مورد سئوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر بهترین و بدترین روز شما در مجلس چه روی بوده ،بیان کرد: همه این چهار سال روزهای خوشی را سپری کردیم ولی بدترین روزم همانگونه که با سایت صبح زاگرس مطرح کردم یکشنبه سیاه مجلس بود.

 

مدیر  وابسته به نماینده نداریم

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که می گویند مدیران با لابی نمایندگان آمده اند و مدیر نماینده هستند تا مدیر دولت، گفت: نه چنین طوری نیست بلکه همه مدیران مدیران دولت هستند و نمایندگان خادمان ملت در مجلس برای قانون گذاری هستند.

 

ما خودمان هم منتظریم

زارعی در مورد ماده 180و تعلق نگرفتن این ماده به برخی از پروژ ه ها گفت: این ماده را خودمان در فراکسیون توازن زاگرس نشینان به ثبت رساندیم و در سال 93بودجه های خوبی از این ماده به برخی از پروژه های عمرانی تعلق گرفت، ولی در سالهای اخیر  به دلیل کمبود بودجه راکد مانده است و خواهان باز آفرینی آن از سوی مجلس هستیم.

 

 

وی یکی از مهمترین دغدغه های مردم را اشتغال دانست و افزود: برای پیشبرد توسعه و اشتغال باید به مولفه های اقتصادی از جمله اقتصاد مقاومتی توجه کرد و گام هی اصولی برداشت.

 

غلام‌محمد زارعی در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اقدامات انجام شده در دو حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد چهار سال گذشته و برنامه‌ریزی تیم مدیریتی خود برای سال‌های آینده پرداخت.

 

وی با بیان کارها و اقداماتی که در حوزه‌های مختلف اعم از عمران شهری، آب روستایی، راه روستایی، برق‌رسانی، ورزش و سایر خدمات در چهار سال گذشته انجام شده پرداخت و گفت: در همه این حوزه‌ها هم در چهار سال گذشته کارهای بزرگی انجام شد و هم در دوره جدید برنامه‌های زیادی برای توسعه آن‌ها داریم.

 

بیشترین ارتباط را با رسانه ها داشته ام

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این موضوع که هدف ما خدمت بی منت به مردم است، بیان کرد: در خصوص ارتباط با رسانه‌ها بیشترین ارتباط را در طول چهار سال گذشته با آن‌ها داشتم و نقد سازنده آن‌ها را برای موفقیت در کارها بسیار مفید می‌دانم.

 

 

برخی می خواهند آرامش استان را به هم بزنند

زارعی در خصوص شرایط  سیاسی استان و برخی شایعه ها پیرامون مدیران استانی نیز گفت: در شرایط فعلی آرامش بر استان حاکم  بوده و باید به حفظ آرامش و ایجاد وحدت در استان کمک کرد که در همین رابطه کسی حق ندارد آرامش کنونی استان را بر هم زند.

 

 

وی به سفر هیئت دولت یازدهم به استان در اینده نزدیک اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک سفر هیأت دولت به استان را در پیش داریم و همه باید با همدلی و اتحاد مشکلات استان را به سمع مسؤولان برسانیم و بتوانیم با یک نقشه راه خود مشکلات و زیرساختهای مهم استان را برطرف کنیم.

 

 

رشدی 50درصدی راههای ارتباطی استان

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به اقداماتی که طی چهار سال گذشته انجام داده اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شاخص‌ها شهرستان‌های بویراحمد و دنا وضعیت خوبی نداشت که می توان  از جمله  آنها را راههای روستایی که از میانگین کشوری 50 درصد پایین‌تر بودند و اکنون وضعیت بسیار بهتری داشته نام برد.

 

 

زارعی چهار خطه کردن محورهای ورودی مرکز استان را از جمله کارهای مثبت در حوزه راهسازی دانست و تصریح کرد: در حوزه راهسازی برای چهار خطه کردن محورهای مهم در استان اقداماتی با سرعت در حال انجام است تا استان از این نظر وضعیت بهتری پیدا کند.

 

 

اتصال استان به آزاد راه اصفهان در آینده نزدیک

وی اتصال جاده کاکان اقلید با اتصال یک آنتن به آزادراه اصفهان شیراز را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در حوزه راهسازی دانست و ابراز کرد: با چهار خطه کردن جاده یاسوج به اقلید با یک جاده آنتنی به دنبال اتصال به این آزادراه مهم در کشور هستیم تا یاسوج به محور مواصلاتی جدید شیراز به اصفهان دست یابد.

 

 

توسعه راههای روستایی در دستور کار

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی  توسعه راه های روستای را یکی از مهمترین اهداف خود برای حال و رفاه مردم دانست و افزود: برای توسعه راههای روستایی کارهای بزرگی در دستور کار داریم که می توان اختصاص 8.2 میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای چین در بخش لوداب را نام برد.

 

 

عامل توسعه نیافتگی استان خودزنی های بسیار است

زارعی با بیان اینکه  تا 20 روز آینده از نقطه صفر مرزی زیلایی تا مرکز استان آسفالت خواهد شد،گفت:متأسفانه خودزنی در استان ما بسیار زیاد است و برخی این همه کار برای مردم را نگاه سیاسی می دانند که هرگز اینگونه نبوده است.

 

 

وی بهسازی روستایی را به عنوان یکی از مهم‌ترین کارها در دوره کنونی دانست و افزود: در این خصوص از میانگین کشوری بسیار بالاتر هستیم.

 

حاشیه نشینی کمر مرکز استان را خم کرده است

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی  به اصلاح شبکه برق، کمک به مکانیزه شدن آبیاری کشاورزی این دو شهرستان و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی به خصوص در تطویل باند فرودگاه یاسوج به عنوان دیگر کارهای بزرگ در دوره کنونی یاد کرد و گفت: متأسفانه امروز یکی از مشکلات اصلی مرکز استان حاشیه نشینی است که در این زمینه کارها خوبی را انجام خواهیم داد.

 

 

 
انتهای پیام

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا