نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1395 - 16:11
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مراسم 13 آبان؛
13 آبان؛ نمایش خشم انقلابی ملت ایران، علیه استکبار است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یادآوری وقایع 13 آبان در هر سال فرصت ارزشمندی برای نمایش خشم انقلابی ملت مسلمان ایران، علیه استکبار و خوی شیطانی قدرت های زورگو و مستکبر به شمار می رود.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، سیدموسی خادمی در راهپیمائی 13 آبان در یاسوج یادآور شد: کشتار دانش آموزان انقلابی در13 آبان سال 1357 به دست دژخیمان پهلوی از دیگر حرکت های ضد بشری رژیم استکباری بود.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: وقایع تاریخ ساز تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در13 آبان سال1343 به علت اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، چهره ضد دینی رژیم برای ملت بزرگ ایران شناخته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سومین وقایع ماندگار 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با اراده انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358، اشاره کرد و اظهار داشت: این حرکت بزرگ همواره در حافظه تاریخی ایرانیان مجاهد و حق طلب، ماندگار می ماند.

خادمی تصریح کرد: یادآوری وقایع 13 آبان در هر سال فرصت ارزشمندی برای نمایش خشم انقلابی ملت مسلمان ایران، علیه استکبار و خوی شیطانی قدرت های زورگو و مستکبر به شمار می رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: فلسفه شکل گیری انقلاب و مهمترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع از مظلومان جهان و مبارزه با استکبار جهانی است و این امر مهم همه ساله با حضوری حماسی در مراسم یوم الله 13 آبان در نقاط مختلف ایران اسلامی از جمله کهگیلویه وبویراحمد تجلی می یابد.

خادمی: حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در مراسم یوم الله 13 آبان را سبب افزایش کارآمدی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: حضور پر شور و حماسی مردم در این روز نشان از ولایتمداری، پایبند بودن مردم به آرمان های انقلاب، امام راحل، نظام، رهبری و استکبار و ظلم ستیزی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: توجه به دسیسه های استکبار جهانی در کشورهای پیرامون و تحریک گروه های تکفیری ضرورت حضور پر شور وحماسی اقشار مختلف مردم در راهپمائی 13 آبان را بیش از پیش مورد انتظار قرار داده بود.

خادمی از عموم مردم ولایت مدار وشهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمد به خاطر حضور حماسی آنان در راهپیمائی عظیم و مردمی 13 آبان که بار دیگر با تجدید پیمان با آرمان های انقلاب، نظام و رهبری انزجار خود را از استکبار جهانی و عیادی آنها به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی