نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1395 - 10:39
سال های سال است شاید حدود15سال-که از پل شهید چمران که عبور می کنم،چشمم به ساختمان نیمه کاره عریض و طویلی می افتد.یادم می آید بر روی تابلوی معرفی این پروژه نوشته شده بود«سینماآزادی».
به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سال های سال است شاید حدود15سال-که از پل شهید چمران که عبور می کنم،چشمم به ساختمان نیمه کاره عریض و طویلی می افتد.یادم می آید بر روی تابلوی معرفی این پروژه نوشته شده بود«سینماآزادی».

 

به یاد دارم که زمانی سینما دنایی داشتیم که اگر نه استاندارد،بودنش از نبودنش بهتر بود.که البته آن را با خاک یکسان کردند و اکنون محل پارکینگ خودرو شده است.

 

سال های سال است که مردم و به ویژه جوانان یاسوجی از داشتن سینما محرومند.آنها نیز مانند بقیه هم وطنان حق دارند سینما داشته باشند.چرا و چگونه این حق از آنها گرفته شده و به آنها داده نمی شود؟

 

سال هاست که با این سؤال درگیرم که چرا آن سینمادنا تخریب شد و چرا این سینما آزادی نیمه کاره رها شد؟نمی دانم از چه کسی باید پرسید؟

 

چه مقام مسؤلی باید پاسخگو باشد؟آیا فرهنگ و ارشاد با این همه کبکبه و دبدبه که با خود یدک می کشد مسؤل و متولی امر سینما است یا شهر داری با آن همه ولخرجی و ریخت و پاشش؟

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی