نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1395 - 12:45
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد یاسوج بابیان اینکه اینکه تشکیلات منسجم پشت پرده این اعمال است گفت: آنها می خواهند تشکلات انقلابی مثل بسیج دانشجویی را حذف کنند که بدانند این آرزو را به گور خواهند برد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، امین کشاورز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: روز دانشجو روز مقدسی است که قداست آن به خطر آرمان خواهی و آزادی و عدالت طلبی دانشجویانی که خون خود را در این راه دادند.

 

وی با بیان اینکه برخی ها هیچ حرمتی برای این روز قائل نیستند گفت: این افراد حتی هیچ حرمتی برای خودشان هم قائل نیستند.

 

کشاورز با اشاره به اینکه در برخی از دانشگاه های سراسر کشور سخنرانی نیروهای ارزشی لغو شد تصریح کرد: کسانی که مدعی آزادی بیان هستند حداقل ها را هم رعایت نکردند.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه سخنرانی یک فرد مثل علی مطهری لغو شد، از شرق تا غرب همه سر و صدا کردند اما سخنرانی نیروهای ارزشی در همین یاسوج لغو شد و هیچ کس سخنی نگفت.

 

کشاورز با اشاره به اینکه تشکیلات منسجم پشت پرده این اعمال است گفت: آنها می خواهند تشکلات انقلابی مثل بسیج دانشجویی را حذف کنند که بدانند این آرزو را به گور خواهند برد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: این جلسه به زحمت برگزار شد. اگر می شد کوه دنا را جابجا کنیم راحت تر از برگزاری سخنرانی هدایتخواه در دانشگاه آزاد یاسوج بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی