نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. مهر 1396 - 11:28
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت::توانمندی هایی که در حوزه نرم افزار و سخت افزار و همچنین دستاوردهای مدرن دفاعی لازم برای دفاع از اراضی کشور در سپاه پاسدارن مشاهده میشود،توان پاسخگویی به هر تهدیدی را خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام،فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و با انسجام بیشتر  آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی که نظام ما را به خطر بیندازد،دارد.

 

 

محمدی اضافه کرد:امروز نیروهای مسلح و امنیتی ما به صورت خاص سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در دفاع از انقلاب نقشه مشهودی را ایفا می کند.

 

وی افزود:و در ادوار مختلف نقش برجسته و پررنگ و ارزشمندی را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و امنیت کشور داشتند که قابل تقدیر است.

 

محمدی عنوان کرد:قطعاً با ساختاری که در سپاه پاسداران و تبعیت از عوامل ولی فقیه مسلمین وجود دارد، امروزه ضرورت حمایت و همراهی سپاه پاسداران به جد احساس می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه اظهار کرد:توانمندی هایی که در حوزه نرم افزار و سخت افزار و همچنین دستاوردهای مدرن دفاعی لازم برای دفاع از اراضی کشور مشاهده میشود،توان پاسخگویی به هر تهدیدی را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی