نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1396 - 13:17
مدیر کل حمل و نقل و راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا بر اسناد پروانه بهره برداری و دیگر امتیازات مربوطه در این محدوده از طریق شهرداری بعنوان متولی امر صادر گردیده و هیچگونه ارتباطی با اداره حمل و نقل و راهداری ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ بنا به گزارشی که این پایگاه در 30 مهرماه مبنی بر" کابوس کنده کاری خیابان های شهر یاسوج همچنان ادامه دارد​ "پمپ بنزین منصوری تا پلیس راه قدیم منتشر کرد و ارتباطی که با روابط عمومی شهرداری و اداره حمل و نقل برقرار نمود هر کدام از این نهادها مسئولیت حوزه کاری خویش را از این محدوده مبرا دانستند. این پایگاه خبری بنا به رسالتی که تا حصول نتیجه کار بر عهده خویش احساس می کند امروز در گفتگو با مدیر کل حمل و نقل و راهداری برقرار نمود تمامی جوانب کار را بطور صریح و شفاف دنبال نموده است که در ادامه از نظر خواهد گذشت.

مدیر حمل و نقل و راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه به این پایگاه خبری گفت: ما مطابق صورتجلسه ای که به امضای مسئولین وقت رسیده و اسناد آن هم در این اداره موجود است از سمت قسمت مرکزی شهر یاسوج تا پلیس راه قدیم بر عهده شهرداری یاسوج  و از پلیس راه قدیم به سمت جاده ی برون شهری که شامل سرآبتاوه به بعد می باشد برعهده اداره حمل و نقل و راهداری گردیده است.

خوان پایه اظهار کرد: اصلا داخل این حوزه کار بلوار و فضای سبز به ما ربطی ندارد، اسناد و مدارک آن موجود است و نمی خواهیم خارج از آن حرفی بزنیم. با توجه به اسناد و مدارک موجود حرف می زنیم و کسی که خارج از این بگوید می خواهد مشکل خودش را داخل میدان کس دیگری بیندازد و این معضل را از گردن خود ساقط نماید.

وی ادامه داد: همه مستندات مبنی بر واگذاری این محدوده تا پلیس راه قدیم به شهرداری موجود و قابل دسترسی جهت آگاهی بخشی عموم است.

مدیر حمل و نقل و راهداری استان در مورد دست اندازی ها گفت: دست اندازی های برون شهری مربوط به اداره حمل و نقل و راهداری می باشد که گاها بعضی از این دست اندازی ها ناخواسته و از روی فشارهای غیر رسمی نظیر مردم و دیگر نهادها ایجاد شده است. بطور کلی نسبت به ایجاد دست اندازی های غیرمتعارف در حوزه برون شهری مخالف هستیم و این گونه دست اندازی ها معمولا بیشتر در مناطق روستایی که نیاز به ترافیک آرام و روان دارد وضع می شود ولی در محدوده برون شهری به ندرت این گونه مشکلات را داریم.

خوان پایه در پایان اشاره کرد: همه عوارضات و تمام حساب کتاب این محدوده که شامل پمپ بنزینی منصوری هم می شود با شهرداری یاسوج می باشد و در حال حاضر اداره حمل و نقل هیچگونه دخل و تصرفی در پمپ بنزینی مذکور ندارد.

وی افزود: پروانه بهره برداری و دیگر امتیازات مربوطه  در این محدوده از طریق شهرداری بعنوان متولی امر صادر گردیده و هیچگونه ارتباطی با اداره حمل و نقل و راهداری ندارد متاسفانه بعضی نهادها وقتی مشکلی در حوزه کاری خود دارند آن را به گردن نهاد دیگری می اندازند و اگر منفعتی هم باشد خود را صاحب اختیار می دانند.

این مدیر مسئول در پایان با ارائه صورتجلسه مذکور و ضبط شده در این اداره نسبت به تمامی شبهات مورد نظر پاسخ دادند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی